Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaisko sinua kokeilla raittiutta mutta juot silti?

Vierailija
11.11.2022 |

Mikä estää?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut pariinkin kertaan, pisin aika 1,5 vuotta. En kokenut siitä oikein mitään etuja joten lopetin ja olen kohtuukäyttäjä taas.

Vierailija
2/13 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan muutaman päivän ja ei voi mitään, kun olen alkoholisti. En kyllä juo, niin että ois krapulaa tai ettei aamulla päivälähtis käyntiin kunniallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeintaan muutaman päivän ja ei voi mitään, kun olen alkoholisti. En kyllä juo, niin että ois krapulaa tai ettei aamulla päivälähtis käyntiin kunniallisesti.

Ei kaikki alkoholistit juo

Vierailija
4/13 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki alkoholistit juo

Ne ovat raitistuneita alkoholisteja...

Vierailija
5/13 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, haluan juoda.

Vierailija
6/13 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on päinvastoin, on kiinnostanut kokeilla alkoholinkäyttöä ja olen kokeillutkin, ihan jo seurankin vuoksi, mutta en koe saavani siitä mitään. Alkoholi saa minut väsyneeksi, joten puheliaana ihmisenä olen seurallisempi ilman. Lisäksi tulee huono olo usein ennen humalaa. Alkoholijuomat eivät ole minusta pahanmakuisia (paitsi olut), mutta monet limsat ja mehut ja alkoholittomat drinkit ovat parempia. Turhat kalorit eivät kiinnosta, rahanmeno ei kiinnosta ja varsinkaan krapula ei kiinnosta.

Vierailija
7/13 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni valmistautuu parhaillaan kosteaan illanviettoon, osittain vastentahtoisesti? Itsellä on kokemusta, ei ikinä enää.

Vierailija
8/13 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnosti nuorena kokeilla alkoholia, kun muutkin joi. Mutta voi taivas kuinka pahalta se maistui, vieläkin tulee inhonväristyksiä kun muistelen. Sen jälkeen olenkin hyvällä menestyksellä kokeillut raittiutta yli 40 vuotta.

Vierailija
9/13 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi raittius tuollaisesta kokeilusta ja ehkä erikoisuudentavoittelusta. Hyvä asia silti. Ei kai juominen ollutkaan kuin tapa, en siitä paljoa irti saanut. Niiden on takuulla hankalampaa raitistua, joiden kohdalla juominen selvästi parantaa elämää, esimerkiksi jos alkoholi on keskeinen juttu ihmissuhteissa. 

Vierailija
10/13 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannnnnnnabis pitäääää laillistaaa meillä ihan kuten tehtiin Kaaliforniassa, Cooloradossa, Waashingtonissa, Alaaskassa, Oreegonissa, Waashington D.C.:ssä, Maainessa, Maassachusettsissa, Neevadassa, Miichiganissa, Veermontissa, Guuamissa, Illinooisissa, Ariizonassa, Montaanassa, Neew Jeerseyssä, Neew Yoorkissa, Viirginiassa, Neew Meexicossa, Coonnecticutissa, Kanaadassa, Maaltalla, Luuxemburgissa, Uruuguayssa, Itaaliassa ja Thaimaassa. Veerotulot ohjaamme valtion kassaan, juu.

Hyvä ystävä, Pooista liinkeistä väälilyönnit ja selvitä TIETEEEEELLISET TOTUUUUUDET...

h ttps://w ww.b bc.com/news/uk-11 660210

h ttps://r ikoksentorjunta.fi/alko holi-ja-vakivalta

Nauttikaa Pyhästä Yrtistä, hyvät ystävät. Ja jättäkää alkoholi ja rööki kokonaan pois.  Terveytenne kiittää.

Carl Sagan käytti muuten säännöllisesti kannabista. Fiksu mies!

https://fi.wikipedia.org/wiki/Carl_Sagan

PS. Jotkut väittää, että kannabis aiheuttaa psykooseja ja skitsofreniaa. Psykoosit on äärimmäisen harvinaisia ja tulee SEKAkäyttäjille. Skitsofrenian määrä taas on pysynyt samana vaikka kannabiksen käyttö on lisääntynyt. Ei siis todellakaan aiheuta skitsofreniaa kuten jotkut valehtelee. Minua ihan naurattaa: Hahahaa :-)

Vierailija
11/13 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon professori David Nutt, The Beatles, Peter Tosh ja Black Sabbath.

Vierailija
12/13 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta pätkääkään täysin raitis elämä. Kohtuukäyttö, eli pari kertaa kuussa, on hyväksi minulle. Juopoksi en tietenkään halua tai aio ryhtyä.

Vierailija
13/13 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe omalla kohdalla tarvetta kieltäytyä, jos tarjotaan kuoharia juhlissa tai viiniä ruuan kanssa. Muuten ei juurikaan tule otettua ja hyvin harvoin ostan itse mitään alkoholia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän