Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä pitäisi tehdä??

Vierailija
06.11.2006 |

Asutaan kerrostalossa, jokka on rakennettu 80-luvulla, eikä mitään perusparannuksia ole tehty!

Ollaan siis asuttu kesäkuusta lähtien täällä. Koko sen ajan olen löytänyt nurkista toukkia. Tämä on yksityiseltä, eikä omistaja sano asiasta mitään:(

Itse pidän asunnon hyvässä kunnossa ja siistinä, vaikka meillä on nurkissa pyörimässä kaksi alle 2v. lasta(ja siksi juuri:). Puunaan nuo nurkat useasti läpi ja konttamalla siivoan rätin kaa. Siis tietty myös imuroin ja luutuan. Voisiko just siinä ollakin se syy, että löydän niitä toukkia, koska harva nyt nurkat buunaa säännöllisesti läpi! Hyi, että mua niin ahdistaa. MItä tässä pitäisi tehdä? Edelliset asukkaat oli ollut " sikoja" . Täällä oli ollut niin SOTKUISTA, että oli pitänyt " potkia" tietä, jos halusi mennä huoneesta toiseen:(

Tiedän, että tämä kaikki menee mun syyksi! KETTU!!!

Toukat on mustia ja vähän niinkuin tuhatjalkaisen näköisiä, pari milliä pitkiä!! MITÄ NE ON????

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeritoukka on sellainen hopeinen iljettävä viemäriotus. Tuttu myös kosteusvauriotaloissa.

Vierailija
2/2 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaadappa viemäreihin (kaikista aukoista) kloriitia laimentamattomana, ja uusi viikon päästä käsittely, pitäs lähtä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla