Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osta enää mitään kotimaista mitä ei ole pakko ostaa.

Vierailija
09.11.2022 |

Koko ajan jankutetaan suomalaisen suosimisesta ja kotimaisuuden tukemisesta. Yhtä aikaa nostetaan kaiken hintaa ja tehdään kohta elämisestä mahdotonta.

Tähän asti olen ollut kotimaisuuden kannalla, mutta enää en osta mitään kotimaista minkä saan muualta halvemmalla, olkoon eettisesti sitten mitä lystää.

Pitää varmaan ottaa lisätienestiä tulevaisuudessa pimeitä töistä jos tämä ryöstökausi jatkuu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon toiminut noin jo aikoja 🙂

Vierailija
2/8 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Itsellesi vaadit lisää palkkaa tai tukia, mutta toisen ihmisen työstä et ole valmis maksamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Itsellesi vaadit lisää palkkaa tai tukia, mutta toisen ihmisen työstä et ole valmis maksamaan.

Olen pieni palkkainen ja pieni kulutuksinen ihminen. Olen ollut tyytyväinen palkkaani jo 15 vuotta. 120€ se on sinä aikana noussut. En ole kuormittanut esimerkiksi sairaanhoitoa tms juurikaan koko elämäni aikana ja muutenkin elänyt nuhteetonta elämää.

Meinaatko että siitä hyvästä että minut kynitään täysin, on minun kannettava entistä enemmän korttani kekoon muiden toimeentulon eteen?

Ap

Vierailija
4/8 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä, että tukia olen koko 43 vuoden elämäni aikana nauttinut noin vuoden verran.

Vierailija
5/8 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ilmeisesti jotain 3-5-vuotias, kun vielä uhmaikä päällä.

Vierailija
6/8 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisään vielä, että tukia olen koko 43 vuoden elämäni aikana nauttinut noin vuoden verran.

Sinä olet ollut nettosaaja yli puolet elämästäsi ja olet taas kun eläkkeelle/ työttömäksi joudut.

Vierailija
7/8 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta minäkään. Ostan kaupasta sen mikä on edullisin, aivan sama mistä se tulee.

Vierailija
8/8 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet ollut nettosaaja yli puolet elämästäsi ja olet taas kun eläkkeelle/ työttömäksi joudut.

Se er nu i röven med samma löjliga spam. Ens barndom och ungdom har ens föräldrar betalt flera gånger om i sina skatter. Själv har man betalt så att det säkert räcker för egna barn och en flock andra. Sedan räckte det. Betala själv.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi