Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa enää sinkkunaisia, jotka haluavat elää tavallista elämää?

Vierailija
09.11.2022 |

Tuntuu että suurin osa haluaa elää jotain jetset-elämää ulkomailla. Sellaisia tavallisia, liikunnallisia naisia ei ole. Suurimmalla osalla tuntuu pää olevan pilvissä. Joskus vielä 80- ja 90-luvuilla tyydyttiin tavalliseen, normaaliin elämään ja oltiin siihen tyytyväisiä.
Tosin sillä erotuksella menneisiin aikoihin, että itse arvostan koulutusta ja kunnianhimoa.
Onko teissä sinkkunaisissa esim. opettajia tai vastaavia akateemisia, joilla tulot hitusen yli keskipalkan?
M37

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko valehtelet ikäsi tai valehtelet että tiedät millaista oli deittailla kasarilla.

Vierailija
2/86 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse elän ihan tavallista elämää, ja olen tyytyväinen elämääni. Rakkautta vielä odottelen, mutta uskon että sekin löytyy vielä joku päivä<3

N45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot jo 37v etkä ole ikinä tutustunut yhteenkään tavallista elämää viettävään naiseen?

Vierailija
4/86 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tavannut kunnianhimoista ihmistä joka haikailisi jotain kuvitteellista entisaikojen parempaa elämää. Kunnianhimoiset ja aikaansaavat ihmiset katsovat eteenpäin.

Vierailija
5/86 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu

Vierailija
6/86 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa tavallinen elämä?

Vierailija
7/86 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä tavannut kunnianhimoista ihmistä joka haikailisi jotain kuvitteellista entisaikojen parempaa elämää. Kunnianhimoiset ja aikaansaavat ihmiset katsovat eteenpäin.

Kunnianhimoisilla ihmisillä tarkoitan ehkä enemmänkin sellaista, että normaali arki ja elämä on tavallista omakotitaloelämää. Ei mitään puolet vuodesta dubaissa tai vastaavissa paikoissa. Itsekin olen kunnianhimoinen, mutta pitkällä aikajänteellä. Esimerkiksi nyt olen kunnan viranhaltija ja opiskelen samalla yamk-tutkintoa. Tavoitteena on 5 vuoden kuluessa olla johtava viranhaltija tai joku vastaava päällikkövirka kunnalla. 

M37

Vierailija
8/86 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnianhimoisilla ihmisillä tarkoitan ehkä enemmänkin sellaista, että normaali arki ja elämä on tavallista omakotitaloelämää. Ei mitään puolet vuodesta dubaissa tai vastaavissa paikoissa. Itsekin olen kunnianhimoinen, mutta pitkällä aikajänteellä. Esimerkiksi nyt olen kunnan viranhaltija ja opiskelen samalla yamk-tutkintoa. Tavoitteena on 5 vuoden kuluessa olla johtava viranhaltija tai joku vastaava päällikkövirka kunnalla. 

M37

ChristianMingle. Luomuja työssäkäyviä naisia.

Vierailija
9/86 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. vaikka suurin osa naisista? En tunne ketään joka haluaisi elää puolet vuodesta Dubaissa.

Vierailija
10/86 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Kappas vaan. Tähän asti naisten haave päästä asumaan omakotitaloon on palstamiesten mielestä ollut kohtuuton haave.

Vierailija
11/86 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiverto suomalainen ei ole liikunnallinen näkeehän sen kasvaneista vyötäröistä eikä kunnianhimo ole juttu, kun puhutaan töistä. Työt on sitä varten, että voidaan rahoittaa elämää ei sitä varten, että elämä voitaisiin uhrata töille. 

Sinä toki havittelet "tavallista" naista - hoikkaa, hyväpalkkaista ja sellaista, joka suostuu tekemään valtaosan kotitöistä. Sanon vaan, ettei se ole tavallinen nainen. 

Vierailija
12/86 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ite haluan elää tavallista elämää luonnonhelmassa, mutta opiskelu ei kiinnosta. Oon kai aika traditionaalinen ja semmoisen miehen myös haluaisin. Mies olisi perheen pää ja elättäisi vaimonsa ja lapsensa.

Vierailija
13/86 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"AP:n tavallinen elämä" =

1) nainen on töissä ja saa keskitasoa parempaa palkkaa, on kunnianhimoinen ja koulutettu, muttei missään nimessä "pää pilvissä" eikä ilmeisesti saisi kunnianhimostaan huolimatta ottaa vastaan ylennyksiä tai työkommennuksia ulkomaille.

2) Nainen ei myöskään käy missään, paitsi ehkä lenkillä pitääkseen kroppansa AP:lle mieluisassa kuosissa.

3) Muuten nainen ei matkustele, ei shoppaile, ei vietä edes kylpylälomia kotimaassa, eikä käy kaupungilla bilettämässä tai oopperassa vaan hissuttelee kotona tekemässä kotityöt ja passaamassa miestään.

4) Jos lapsia hankitaan, vaimo varmaan hoitaa kaiken ja maksaa keskipalkkaa paremmasta palkastaan kaikki lasten menot.

Niinpä niin. Että sellainen kodinkone hakusessa.

Vierailija
14/86 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna loisin profiilin ChristianMingleen ja Millionairematchiin. Veikkaanpa naisen löytyvän ekasta.

Vierailija
15/86 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan suurin osa on tuollaisia tavallisia tallaajia. 

Vierailija
16/86 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Eli kunnianhimoisella ihmisellä tarkoitat ihmistä jolla ei ole hitustakaan kunnianhimoa. Tulet paremmin ymmärretyksi jos omaksut samat termit joita muut käyttävät.

Vierailija
17/86 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet 37-vuotias, olet syntynyt 1985. Sinulla ei siis voi olla mitään käsitystä siitä, mihin silloin "tyydyttiin".

Mutta mitä tulee ikäisiisi naisiin, omaan ystäväpiiriini (sisältäen työkaverit) ei kuulu yhtäkään naista, joka eläisi tai haluaisi elää jetset- elämää ulkomailla. Mm. miniäni on viitisen vuotta sinua nuorempi enkä pysty kuvittelemaankaan, että hän haaveilisi jostain sellaisesta.

Väitän, että et tunne tavallisia naisia vaan naiskuvasi on jostain instasta ja "temppareista". Kokeilepa huomata ne ihan tavalliset naiset työpaikallasi, tuttavapiirissäsi, opinnoissasi jne.

Vierailija
18/86 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaajat eivät lukeneet ap:n viestiä tarkkaan.

"Sellaisia tavallisia, liikunnallisia naisia ei ole."

Liikunnallisuus on valttia nykyään kun enemmistö naisista on ylipainoisia. Liikunnalliset naiset haluavat muita korkeampaa elintasoa. Jos he itse tienaavat hyvin, miehenkin on tienattava hyvin. Jos he ovat pienituloisia, miehen on oltava hyvätuloinen.

Sääntö: parisuhteessa oleva liikunnallinen nainen ei asu vaatimattomassa asunnossa tai aja vanhalla koslalla. Koskaan. Lisäksi halutaan matkustelu ulkomaille, hotellit, ravintolat, erilaiset 100 euron jumppaleginssit joka päivälle, jne. Jos miehen kanssa joutuu tyytymään vaatimattomaan elämään, mies vaihtuu.

Väärä saitti. Esim. Millionairematch haluaa potkia onnenonkijoita muualle. Härötä tavattaessa.

Vierailija
19/86 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaajat eivät lukeneet ap:n viestiä tarkkaan.

"Sellaisia tavallisia, liikunnallisia naisia ei ole."

Liikunnallisuus on valttia nykyään kun enemmistö naisista on ylipainoisia. Liikunnalliset naiset haluavat muita korkeampaa elintasoa. Jos he itse tienaavat hyvin, miehenkin on tienattava hyvin. Jos he ovat pienituloisia, miehen on oltava hyvätuloinen.

Sääntö: parisuhteessa oleva liikunnallinen nainen ei asu vaatimattomassa asunnossa tai aja vanhalla koslalla. Koskaan. Lisäksi halutaan matkustelu ulkomaille, hotellit, ravintolat, erilaiset 100 euron jumppaleginssit joka päivälle, jne. Jos miehen kanssa joutuu tyytymään vaatimattomaan elämään, mies vaihtuu.

Ai niin, tuostahan tässä oli jälleen kyse. Pitäisi olla instapyllistelijä olematta instapyllistelijä.

No mutta jos kerran tiedätte, mitä liikunnallinen nainen haluaa, niin sitten kannattaa valmistautua tarjoamaan hänelle tuota. Tai olla ilman. Meille mammoille valittamalla asia ei muutu.

Vierailija
20/86 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon helpompi ja mutkattomampi olla vain itsekseen. Ei tarvii tehdä omassa kotonaan kompromisseja ja sietää mahdollisesti toisen omituisuuksia. Ja pääasia ettei tarvii suostua seksijuttuihin.