Hauskimmat huijasviestit, millä teitä on yritetty huijata
Mitkä ovat olleet huvittavimmat huijausviestit, joilla teitä on yritetty huijata?
Itselleni tuli kerran sähköpostiin viesti Bill Gatesilta, missä hän kertoi aikeistaan jättää perintönsä jollekin. Hän oli yhdessä vaimonsa kanssa käyneet läpi lukuisia sähköposteja ja löytäneet minun osoitteeni sattumalta. Heidän mielestään minun osoitteeni ollut todella kiinnostava ja päättäneet antaa perintönsä minulle sen perusteella.
Kommentit (4)
Sain yhdellä sivulla jonne postaan kuvia nukkekokoelmastani viestin jossa mukamas Rokstar Games on etsimässä ihmisiä tekemään Gta6 peliin hahmoja, ja heidän mielestäni minä olen sopiva siihen koska ovat nähneet digitaalista työtäni.
Amerikkalainen lääkäri oli ollut tekemässä leikkausta Afganistanissa, kun muu sairaala potilaineen oli evakuoitu lähestyvän hyökkääjän tieltä. Hänen reppunsa oli epähuomiossa viety evakointijoukon mukaan. Kirurgi oli parhaillaan rahattomana vihamielisellä maaperällä ja tarvitsi minulta apua rahaa pakenemiseen.
Minulla oli Torissa myynnissä ruokapöytä, tuli whatsapp-viestiä amerikkalaisesta ja nigerialaisesta numerosta, että olisivat halunneet ostaa pöydän. Kuriiripalvelulla. Joo, todella uskottavaa, että haluaisivat ostaa toiselta puolelta maailmaa käytetyn Sotkan ruokapöydän, varsinkin kun sen kuljetuskin on niin hirmu kätevää