Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei suostu menemään Polamkin valintakokeisiin

HaluanOllaPoliisinVaimo
07.11.2022 |

Mies on halunnut lapsesta lähtien poliisiksi. Olen siis itse lääkäri ja mielestäni muutenkin olisi hauskaa jos mies olisi poliisi. Mies ei kuitenkaan suostu noihin valintakokeisiin hakemaan, kuulemma fyysinen kunto on niin heikko, ettei pärjäisi juoksutestissä! Siis mieheni käy salilla joka päivä, käy juoksulenkeillä yms yms. Siis mitä ihmettä??? En vaan voi ymmärtää, että on lapsesta lähtien haaveillut poliisin ammatista ja sitten kun minä alan kannustaa hakemaan niihin valintakokeisiin niin ei. Ei. Kuulemma alkaa mieluummin jopa palomieheksi kuin poliisiksi (ja tiedän että hän valehtelee, hän haluaa poliisiksi.)

Alkaa mennä hermot tuohon mieheen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että jätät sen jos ei mene

koska et enää kunnioita

Vierailija
2/19 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni :( meillä vähän samanlainen tilanne, mies ei suostu menemään kauppikseen. Vaikka kuinka kannustan niin ei. No ei sitten.

Vierailija
4/19 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukku?

Ap

Vierailija
5/19 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt haluaisi toisten asioihin puuttuva sika olla?

Vierailija
6/19 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin-

Vierailija
7/19 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita lähete pakkohoitoon, jos  ei suostu menemään poliisikoirakoulun kokeisiin.

Vierailija
8/19 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen hakee, mihin haluaa. Ei kuulu sulle.

Vierailija
9/19 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kannustanut miestä rikastumaan mutta ei niin ei. Alkaisi mieluummin jopa Telian myyjäksi.

Vierailija
10/19 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa että kaltaisiasi ihmisiä on lääkäreinä. Vaikutat kirjoituksesi perusteella henkisesti kehitysvammaiselta. Ei millään pahalla. 

Vierailija
11/19 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä mikään lääkäri ole. Lähihoitaja ei ole lääkäri. 

Vierailija
12/19 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermot meinaa mennä kirjoitti:

Minä olen kannustanut miestä rikastumaan mutta ei niin ei. Alkaisi mieluummin jopa Telian myyjäksi.

Minäkin alkaisin mieluummin Telian myyjäksi kuin poliisiksi. Kiva kanniskella yöt juoppoja ja huumehörhöjä. Lapsuuden haaveammatit ovat vähän eri asia kuin se, mitä aikuisena tahtoo.

Mut joo, joku porvoolainen lähihoitaja täällä taas kirjoittelee.

Vierailija
13/19 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa että kaltaisiasi ihmisiä on lääkäreinä. Vaikutat kirjoituksesi perusteella henkisesti kehitysvammaiselta. Ei millään pahalla. 

En pese koskaan käsiä ja kaivan alapäätäni potilaiden välillä

Mun kädet kuivuu helposti ja alapää vetinen ja pistelee kun vetäsin posliiniksi

Vierailija
14/19 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos koskaan:

Jätä se sika

Vierailija
15/19 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii on

Minun vaimoni valehtee että ei halua pyllyyn (haluaa oikeasti ja saa)

Vierailija
16/19 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet opiskellut lääkäriksi ja miehesi miettii opiskelisiko palomieheksi vai poliisiksi. No miten vaan haluat satuilla.

Vierailija
17/19 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän todennäköisesti on tutustunut pääsykoevaatimuksiin ja osaa siten suhteuttaa oman kuntonsa siihen. Lapsuuden haaveet ovat myös eri kuin aikuisena realistinen näkemys alasta, jonka vaatimuksista on ottanut selvää.

Minäkin halusin lapsena poliisiksi. Niillä oli pillit ja ne sai ajaa kovaa. Kaikki lapset katsoi niitä haltioituneena ja oli kiinnostuneina. Ne myös sai sen sedän hiljaiseksi naapurissa, mikä oli aina vähän pelottava.

Myöhemmin tajusin, että naapuri oli juoppo ukko, jonka naapurivihaa ne joutui hiljentämään sen yltyessä ja kouluvierailut on aika pieni osa joidenkin poliitien töistä. Pillit päällä on hätä ja autolla ajellaan säällä kuin säällä, eikä ole mitenkään turvallinen ammatti. Samoin taitaa myös poliisien avioliitot olla aika koetuksella siitä, mitä ne näkee ja kokee ammattinsa kautta.

Mutta jos sinä haluat miehestäsi poliisin, että olisitte hienoissa ammateissa, sitte - ihan eri juttu 🙄

Anna miehesi tehdä sitä työtä, mistä hän pitää/kokee osaavansa/pärjäävänsä.

Vierailija
18/19 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminäminäminäminä

Vierailija
19/19 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin