Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2.0

Vierailija
07.11.2022 |

Kommentit (4175)

Vierailija
1901/4175 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se Vera ymmärtää hävetä, kun näkee ja kuulee tv:stä sen oman jankutuksensa. Miten sillä Matilla pitää kantti, ettei sano sille että nyt loppuu toi jankutus! Se muija on oikein seksintappaja jos joku.

Vierailija
1902/4175 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkisin Veran ja Matin suhteen niin, että Vera jos hääpäivänä totesi, ettei Matti ollut hänelle sopiva mies. Siksi jäi hääyö ja häämatka väliin. Tuotannon painostuksesta, kun yksi pari oli jo kieltäytynyt, joutui kuitenkin yhteisasumiseen Matin kanssa. Käyttäytyy tylysti Mattia kohtaan, jotta tämä ei kuvittelisi hänen pikku hiljaa ihastuvan Mattiin. Tuotanto tietysti noukkii parhaat palat noista tylytyksistä, kun muutakaan sisältöä ei muutoin kertyisi. Joten en lähtisi demonisoimaan.

Normaali ihminen voisi ihan nätisti sanoa, että meistä ei nyt taida tulla paria, mutta ollaan frendejä, eikä alkaa lyttäämään, raivoamaan, haukkumaan, kiusaamaan ja käyttämään henkistä väkivaltaa. Ei tuollainen käytös ole millään tasolla normaalia. Ei edes telkkariohjelmassa.

Koskas Vera on huutanut, raivonnut, ym? Kannattaisi pysyä totuudessa! Niinkuin kerroin TVssä näkyy muutaman minuutin ajan valittuja paloja heidän usean päivän yhteiselostaan. 

Täällä palstalla tuntuu porukalla lähtevän ajatukset ja mielikuvat ihan laukalle. Esim. Veran ja Matin tilanteessahan molemmat totesivat, että paremmin on mennyt. Eihän heistä paria saa millään, mutta tuskinpa sentään Matti on alistettuna mattoon kääriytyneenä valmiina pieksentään, kuten asia halutaan nähdä. Varmaan käyvät toistensa hermoille mutta eiköhän heillä välillä ole kuitenkin ihan mukavaakin keskenään. Telkkarissa näkyy vain draaman hetket.

Jep. Narsistinkin kanssa on "välillä mukavaa". Ja välillä on sitten pelkkää painajaista. Ei se tee narsistista ja narsistisesta suhteesta mitenkään ok:ta tai normaalia.

Täällä on paljon rikkinäisen puhelimen ongelmaa. Yksi kirjoittaa totuuden vastaisesti tai vähintäänkin liiottelee asioita. Toinen tarttuu tuohon kirjoitelmaan ja panee paremmaksi, ilman paljonkaan kytköstä itse ohjelmaan. Ja ketju jatkuu. Tuo narsismista syytös on varmaan muodikasta mutta ei Veran käytös mitenkään sitä vastaa. Narsistihan pyrkii aluksi miellyttämään ja ryhtyy häijyksi vasta kun ei saa vastapuolelta haluamaansa. Vera on yksinkertaisesti pettynyt ja on pakotettu yhteisasumiseen, ja käyttäytyy siksi ynseästi.

Moikka Vera. Tuossa kommentissa ei missään kohtaan mainittu, että Vera olisi narsisti. Sinä vedit sen johtopäätöksen. Ihan itse. Että kannattaa varmaan tsekata oman pään sisään.

Ja edelleenkin, vaikka ihminen olisi kuinka pettynyt, hän ei ala kiukuttelemaan, haukkumaan ja kontrolloimaan toista. Ei normaali ihminen. Hieman lapsen tasolle jäänyt itsekäs sekopää ehkä mutta ei normaali ihminen.

Onneksi noitien polttaminen on nykyään kiellettyä. Jos ei, monet täällä olisivat jo kasaamassa roviota Veralle.

Älä loukkaa noitia, eivät he oli kiukuttelevia rääväsuita pippelihuumorintajulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1903/4175 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi ja sama tyyppikö täällä totta Vera juttua jankkaa? Pelkkää saman toistoa sivu täynnä.

No ei todellakaan. Katso vaikka lehtijuttujen kommenttipalstoja, valtava määrä ihmisiä näkee ja kommentoi hänen huonoa käytöstään ihan omalla nimellään ja kuvallaan.

Vierailija
1904/4175 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi niin , että saisi valita muutaman mitkä ei jatkoon ja jatkoon. Miten kävisi Veran kohdalla. Tuskin kaikki miehet katsoisi pelkää ulkonäköä.

miehenä voin sanoa, että aika kaukana on omasta ulkonäöllisestä ihanteestakin tuo Vera, sais aika lailla paikata nimen omaan luonteella että alkaisi kiinnostaa.

Veralla on kyllä todella kauniit kasvot.

Mun mielestä ihan Sofi Oksasen näköinen, en pidä kauniina.

Vierailija
1905/4175 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marguerite kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi niin , että saisi valita muutaman mitkä ei jatkoon ja jatkoon. Miten kävisi Veran kohdalla. Tuskin kaikki miehet katsoisi pelkää ulkonäköä.

miehenä voin sanoa, että aika kaukana on omasta ulkonäöllisestä ihanteestakin tuo Vera, sais aika lailla paikata nimen omaan luonteella että alkaisi kiinnostaa.

Hänellä on nätit kasvot, jotka luonne pilaa. Vaatteet on ihan kamalat.

Vaatteet ei ole sen kamalammat kuin muillakaan.

Naurettavaa jo toi teidän lynkkausmeininkinne. Ihan samalla tasolla olette kuin esim Verakin, ette ole yhtään sen parempia. Ette vaan itse tajua sitä, kun olette niin hurmioissanne niistä kikseistä mitä ilmeisesti tuolla lynkkaamisella saatte. Ei kukaan normaali ihminen tuollein käyttäytyisi.

Miksi täällä oltaisiin hurmioituneita siitä että tuntuu pahalta Matin puolesta?

Vierailija
1906/4175 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti se Vera ymmärtää hävetä, kun näkee ja kuulee tv:stä sen oman jankutuksensa. Miten sillä Matilla pitää kantti, ettei sano sille että nyt loppuu toi jankutus! Se muija on oikein seksintappaja jos joku.

Matti on fiksu. Miksi ihmeessä pitäisi pilata oma maineensa alentumalla Veran tasolle, kun voi ihan hyvin antaa pysyä myös asiallisena. Seksiä, jota ei ole, ei tarvitse t'ppaa. 

Vierailija
1907/4175 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marguerite kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa jo toi teidän lynkkausmeininkinne. Ihan samalla tasolla olette kuin esim Verakin, ette ole yhtään sen parempia. Ette vaan itse tajua sitä, kun olette niin hurmioissanne niistä kikseistä mitä ilmeisesti tuolla lynkkaamisella saatte. Ei kukaan normaali ihminen tuollein käyttäytyisi.

Jaa-a. Mutta 96 sivua, joista 90% Veran haukkumista, ei erityisen terveeltä kuulosta. Kuulostaa juurikin samalta kuin Vera, jonka suusta ei käytännössä koskaan tule mitään positiivista. Jos ei ole muuta sanottavaa kuin haukkuminen, miksi ei vain voi olla hiljaa? Koskee niin Veraa kuin mammojakin.

t. eri

Vierailija
1908/4175 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi ja sama tyyppikö täällä totta Vera juttua jankkaa? Pelkkää saman toistoa sivu täynnä.

No ei todellakaan. Katso vaikka lehtijuttujen kommenttipalstoja, valtava määrä ihmisiä näkee ja kommentoi hänen huonoa käytöstään ihan omalla nimellään ja kuvallaan.

Wau, upea saavutus ihan omalla naamallaan ja kuvalla osoittaa miten katkera ja pahasuopa ihminen on :D

Vierailija
1909/4175 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marguerite kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpottaako se paha olo sillä, että spämmää kymmeniä sivuja paskaa Verasta? 

Vierailija
1910/4175 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on voinut mennä parivalinnat näin pieleen. Ihan jokaisella. 

No mitä voi odottaa, kun osallistumishaluisia pitää metsästää kissojen ja koirien kanssa, kun ei voi vain myöntää, että tämä muoto formaatista ei sovi Suomeen. 

Vierailija
1911/4175 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on joskus nuorena käynyt niin, että olen tavannut miehen, joka on selvästi minua koulutetumpi ja paremmista piireistä. Vaikka mies kiinnostui minusta, minulle tuli paniikkireaktio, etten halua ko miestä. Ajattelin, etten kuitenkaan kelpaa hänelle.

Olisiko Veralla (ja Emmalla?) käynyt sama? Sanoo ekana, ettei tahdokaan, ettei tule jätetyksi.

Juu, huonon itsetunnon oire se minulla oli.

Vierailija
1912/4175 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on joskus nuorena käynyt niin, että olen tavannut miehen, joka on selvästi minua koulutetumpi ja paremmista piireistä. Vaikka mies kiinnostui minusta, minulle tuli paniikkireaktio, etten halua ko miestä. Ajattelin, etten kuitenkaan kelpaa hänelle.

Olisiko Veralla (ja Emmalla?) käynyt sama? Sanoo ekana, ettei tahdokaan, ettei tule jätetyksi.

Aiheuttaako paniikki sinulla k'sipäistä käytöstä ja alakouluikäisen tasolle taantumista?

Vierailija
1913/4175 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä oo ollut tositv- tähtiä jo ihan tarpeeksi yhteen ohjelmaan. Eikä Matti vaikuta sellaiselta, että lähtisi treffeille toisen naisen kanssa, kun on kerran Veralle paritettu ja koko homma on vielä kesken.

Ihan sekin riittäisi, että joku nainen avoimesti näyttäisi olevansa kiinnostunut Matista tekisi ihmeitä Veran friendzone-ajatuksille. Eli mulla on pointtina tässä vain osoittaa kuinka nämä teerenpelit toimivat.

Aivan kuten Tildastakin näki sen kuinka hänen lääpällään olo Reneen oli sitä voimakkaampaa mitä vähemmän Reneä kiinnosti koko suhde Tildan kanssa.

Veran friend zone-ajatuksille? Matti itse kertoi kokemuksistaan naisten kanssa tätä friend zone -termiä käyttäen.

Vierailija
1914/4175 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Katri Utula ja Ernest Laswon ole yhtään innostuneet tästä 2.0 kaudesta?

Olisi mielenkiintoista kuulla taas heidän näkemyksiään.

Vierailija
1915/4175 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiheuttaako paniikki sinulla k'sipäistä käytöstä ja alakouluikäisen tasolle taantumista?

Joo, kiitos kysymästä. Kyllä aiheuttaa

Vierailija
1916/4175 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vaiheessa voitaisiin vaihtaa Renen ja Matin paikkoja, niin tulisi vähän mielenkiintoa tähän. Nythän homma on muuten jo ihan taputeltu.

Vierailija
1917/4175 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo usein toistettu väite siitä ettei vain ollut valinnanvaraa osallistujissa ei pidä paikkaansa kun homojen osalta. Kuulin lähisukulaiselt, että tähän on nimittäin pyydetty perinteiseen Ensitreffit Alttarilla -ohjelmaan hakeneita henkilöitä, kertoen että sama ohjelma on kyseessä.  Ja jo aiemmin on lehtijutussa kerrottu, että siihen ohjelmaan on ollut aivan valtavasti hakijoita aina. Heillä on ollut siis oikein runsas hakijapooli joista valita ja pyytää mukaan. Kieltäytyneitäkään tuskin on ollut montaa, jos on kerran kerrottu että on sama formaatti kyseessä. Eli kyse ei todistetusti ole siitä, että olisi ollut vain 5 hakijaa ja loput pitänyt etsiä temppareista, vaan julkkisosallistujat ja huonot parinvalinnat ovat olleet ohjelmantekijöiden tietoinen päätös ihan jostain muusta vaikeasti ymmärrettävästä (ostetun formaatin vaatimukset?) syystä. 

Vierailija
1918/4175 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VierailijaNo tiedoksi normaaleille ihmisille, ei kannata lähteä näihin ohjelmiin. Niihin hakeutuvat tietyt cluster B huomioharakat.[/quote kirjoitti:

Tämä ohjelma on aivan uusi Suomessa, kukaan ei ollut nähnyt yhtään jaksoa. Lisäksi se oli nimetty eri tavoin kun ulkomailla, joten siitäkään ei saanut vihjettä. HJa Suomessa enskaritkin on tehty eri tavoin kun ulkomailla, joten draamahakuisuutta ei voinut arvata etukäteen. "Normaaleille" hakijoille oli käsittääkseni kerrottu että kyseessä on sama ohjelma kun normaalienskarit, paitsi ettei mennä juridisesti naimisiin ja asutaan samassa talossa. Näillä tavishakijoilla oli siis se käsitys että ovat tulossa hyvällä maulla tehtyyn laadukkaaseen sarjaan, jossa ammattimaiset asiantuntijat auttavat löytämään juuri sopivan loppuelämän puolison. Tähän ohjelmaan on haettu hyvässä uskossa, tekijät ovat ihan suorastaan huijanneet tavisosallistujat formaattiin jossa on mukana muissa sarjoissa olleita, julkisuuden kipeitä ja ihan vaan huvikseen mukaan lähteneitä. Ja parivalinnat onkin tehty sokkona draama edellä, ihan kun kysymys ei olisi oikeiden ihmisten oikeasta elämästä. Emman reaktiokin vahvistaa sen, ettei hänellä ollut tullut mieleenkään että alttarilla voisi olla joku tempparisankari, eivätkä muutkaan tavikset vaikuta tasan tippaakaan siltä että olisivat halunneet draamaotsikoita itsestään. Päinvastoin. Mahtaa olla ihan kauhea olo heillä nyt, kun näkevät millainen show tästä tuli, ja heidät yhdistetäänkin nyt sitten loppuelämänsä tällaiseen shit-showhun. Kaikki myötätunto jokaisen osallistujan puolella. JOKAISEN. Jos luette tätä, niin tietäkää, että täällä hullujen joukossa on meitäkin ketkä ymmärtävät teidän tilanteen.

Tämä!

Vierailija
1919/4175 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marguerite kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti ja Jape olivat varmaan pettyneitä, kun heille valitut naiset eivät halunneetkaan ryhtyä suhteeseen heidän kanssaan. Mutta muutoin Matti tuntuu tyynen rauhallisesti suhtautuvan tilanteeseen. Kun toinen puhuu seksistä tökerösti ja väärässä tilanteessa, toteaa vain, ettei halua nyt puhua aineesta. Joten on aikamoista ylireagointia kuvitella, että Matti on jonkinlaisessa kidutuksessa.

Vierailija
1920/4175 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marguerite kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti ja Jape olivat varmaan pettyneitä, kun heille valitut naiset eivät halunneetkaan ryhtyä suhteeseen heidän kanssaan. Mutta muutoin Matti tuntuu tyynen rauhallisesti suhtautuvan tilanteeseen. Kun toinen puhuu seksistä tökerösti ja väärässä tilanteessa, toteaa vain, ettei halua nyt puhua aineesta. Joten on aikamoista ylireagointia kuvitella, että Matti on jonkinlaisessa kidutuksessa.

Varsinkaan, kun Matti on tuolla täysin vapaaehtoisesti ja koska tahansa vapaa tekemään ns. Renet ja poistumaan paikalta.

t. eri