Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2.0

Vierailija
07.11.2022 |

Kommentit (4175)

Vierailija
1801/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko Vera olla narsistinen ? Onko yhtä ilkeä myös sitten parisuhteessa. Kaikesta varmaan vääntää jotain ilkeää.

"When people show you who they are, believe them the first time." Kyllä, hän on aina tuollainen. Ja parisuhteessa vielä varmasti pahenee, ties kuinka karseaksi pystyykään äitymään.

1802/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla niin, että Verasta on tarkoituksella tehty paha akka ohjelmaan? Matin tukemislupaus ruusun kera vaikuttaa muuten vähän oudolta. Jos näin on, Vera on hyvin onnistunut ja tuki on varmaan tarpeen kun näitä kommentteja lukee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1803/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä43042 kirjoitti:

Voisiko olla niin, että Verasta on tarkoituksella tehty paha akka ohjelmaan? Matin tukemislupaus ruusun kera vaikuttaa muuten vähän oudolta. Jos näin on, Vera on hyvin onnistunut ja tuki on varmaan tarpeen kun näitä kommentteja lukee. 

Jos tuo on näyttelemistä, Veran kannattaa hakea teatterkouluun.

Varmaan leikattu siten, että saadaan draamaa mutta Vera on antanut matskun ihan itse.

Vierailija
1804/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko Vera olla narsistinen ? Onko yhtä ilkeä myös sitten parisuhteessa. Kaikesta varmaan vääntää jotain ilkeää.

"When people show you who they are, believe them the first time." Kyllä, hän on aina tuollainen. Ja parisuhteessa vielä varmasti pahenee, ties kuinka karseaksi pystyykään äitymään.

Tunnet hänet?

Vierailija
1805/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ruokailuhetki oli kyllä lapsellista Veran osalta tai pikemmin sairasta. Ensin heittää mille ruoka haisee. Sitten alkaa se seksistä puhuminen. Matti tyynen rauhallisesti selittää miksei halua puhua aiheesta. Sanoo esimerkiksi kamerat. Kuuntelin sitä keskustelua. Ajattelin eikö tuo tosiaan ymmärrä mitä toinen sanoo vai haluaako  vain haastaa riitaa. 

Vierailija
1806/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä43042 kirjoitti:

No ei kai kukaan suostu tarkoituksella esittämään ikävää ihmistä tosi-TV-ohjelmaan. Sillä voisi olla kauaskantoiset seuraukset, eikä koko kansan sylkykuppina ole kiva olla, jos on oikeasti kiva ihiminen.

Eli ihan oma itsensä on.

Vierailija
1807/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matin käytös, ulkonäkö & kapasiteetti on OK. Vitsitkin OK, monitasoisia. Luotettavan oloinen. Löytää hyvän kumppanin. Mutta ymmärrän myös, jos ei ole vielä käynyt flaksi vakavassa parinhaussa. En pystyisi ajattelemaan Mattia kumppanina. Liittyy fyysiseen olemiseen, rytmiin, temperamenttiin tms. Hermostuisin ja turhautuisin. Matti on pärjännyt ohjelmassa todella hyvin vaikeassa tilanteessa ja epäilemättä hänestä tulee jollekin hyvä puoliso ja perheenisä. Vierasta ei kannata enempää kirjoittaa, kaikki on jo sanottu.

Vierailija
1808/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matin käytös, ulkonäkö & kapasiteetti on OK. Vitsitkin OK, monitasoisia. Luotettavan oloinen. Löytää hyvän kumppanin. Mutta ymmärrän myös, jos ei ole vielä käynyt flaksi vakavassa parinhaussa. En pystyisi ajattelemaan Mattia kumppanina. Liittyy fyysiseen olemiseen, rytmiin, temperamenttiin tms. Hermostuisin ja turhautuisin. Matti on pärjännyt ohjelmassa todella hyvin vaikeassa tilanteessa ja epäilemättä hänestä tulee jollekin hyvä puoliso ja perheenisä. Vierasta ei kannata enempää kirjoittaa, kaikki on jo sanottu.

Veit sanasta suusta.

Täällä on Mattia ylistetty ja useampi kirjoittanut että varmasti on miehelle ottajia jonoksi asti. En epäile etteikö Matti puolisoa löydä mutta esimerkiksi minä en voisi ikinä Matin kanssa kimpassa olla. Toivon hänelle kaikkea hyvää ja Matin fanikerholle pientä hengähdystaukoa. Matti on pärjännyt kurjassa tilanteessa hienosti muttei hän mikään jumala ole.

Vierailija
1809/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnet hänet?

Tunnen ihmistyypin aivan erittäin hyvin. Ja se nyt vaan on fakta, että kaikki huono käytös vain pahenee kun puolisot alkavat kyllästyä toisiinsa. Jos se on pahaa alussa, se on 10 kertaa pahempaa parin vuoden päästä.

Vierailija
1810/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kuulu Matin mihinkään fani kerhoon. On nuorempi , kun mun poika. Silti sanon hiton fiksu jätkä kun kestänyt tuollaista naista. Rene lähti vetää. Toisaalta toivon , että Matti olisi kanssa lähtenyt. Valinnat parien suhteen meni päin mäntyä. 

Vierailija
1811/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään pari ei pysty jatkamaan edes ohjelmaa loppuun. (Jannella ja Einolla tosin näköjään eri syy. Pahoittelut siitä.)

Onpa upee kausi.

Vierailija
1812/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöytätemput lienevät mieleisiä?

Vierailija
1813/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mä tiiän, että osallistujille on näytettykin kuvia ja ovat saaneet laittaa "jatkoon" ja "ei jatkoon" pinoon. Kaikenlisäks häis olin vieraana ja ihan annettiin koko ajan aiheita mistä ppuhua. On tehty niin naurettavia leikkauksia tähän ja pakotettu puhumaan tietyst aiheest ja haettu pelkkää draama matskuu. Osallistujilla tietty vaitiolot etteivät saa avata mtn. Mut o kaikkee himmeetä tapahtunu kulisseissa eikä kaikki oo nii mustavalkosta mitä Jaksoista saa kuvan

Minulle tuttu ihminen on tässä epäonnen formaatissa. Ensin olin iloinen hänen puolestaan, mutta koko sarja on osoittautunut karmeaksi tuotannoksi. Joku jo aiemmin yritti selittää täällä, miten sarjan koko tuotanto vaikuttaa, mitä haetaan (ohjaus) ja miten se esitetään (käsikirjoitus) mahdollisimman dramaattisena ja mustavalkoisena. Harmi, että ihmiset uskovat tähän paskaan. Kehtaavat vielä arvostella toisten ulkonäköä, sekoittavat osallistujien lapsia mukaan, tulkitsevat ihmisten reaktioita, ilmeitä ja sanomisia lyhyistä editoinneista... Eiku hei, sehän tässä onkin tarkoituksena...!

Vierailija
1814/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomisia voi leikata ristiin rastiin ja antaa ymmärtää meneillään olevan jotain draamaa. Mutta ilkeyttä ei saa taiottua tyhjästä, se joko on ihmisessä tai ei ole. Tässä on yksi jossa se on vahvana. 

Vierailija
1815/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmiannettu

Vierailija
1816/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä tiiän, että osallistujille on näytettykin kuvia ja ovat saaneet laittaa "jatkoon" ja "ei jatkoon" pinoon. Kaikenlisäks häis olin vieraana ja ihan annettiin koko ajan aiheita mistä ppuhua. On tehty niin naurettavia leikkauksia tähän ja pakotettu puhumaan tietyst aiheest ja haettu pelkkää draama matskuu. Osallistujilla tietty vaitiolot etteivät saa avata mtn. Mut o kaikkee himmeetä tapahtunu kulisseissa eikä kaikki oo nii mustavalkosta mitä Jaksoista saa kuvan

Minulle tuttu ihminen on tässä epäonnen formaatissa. Ensin olin iloinen hänen puolestaan, mutta koko sarja on osoittautunut karmeaksi tuotannoksi. Joku jo aiemmin yritti selittää täällä, miten sarjan koko tuotanto vaikuttaa, mitä haetaan (ohjaus) ja miten se esitetään (käsikirjoitus) mahdollisimman dramaattisena ja mustavalkoisena. Harmi, että ihmiset uskovat tähän paskaan. Kehtaavat vielä arvostella toisten ulkonäköä, sekoittavat osallistujien lapsia mukaan, tulkitsevat ihmisten reaktioita, ilmeitä ja sanomisia lyhyistä editoinneista... Eiku hei, sehän tässä onkin tarkoituksena...!

Kuka on tuttu ja mitä tarkoitat paskaan uskomisella?

Vierailija
1817/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnet hänet?

Tunnen ihmistyypin aivan erittäin hyvin. Ja se nyt vaan on fakta, että kaikki huono käytös vain pahenee kun puolisot alkavat kyllästyä toisiinsa. Jos se on pahaa alussa, se on 10 kertaa pahempaa parin vuoden päästä.

Tunnet "ihmistyypin".... just joo.

Ja tämän perusteella olet kyllä itsekin erittäin karsea tyyppi.

Vierailija
1818/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo Vera voi puhua noin törkeitä kameran edessä? Ihan junttimeininkiä...ARGH!

Vierailija
1819/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ruokailuhetki oli kyllä lapsellista Veran osalta tai pikemmin sairasta. Ensin heittää mille ruoka haisee. Sitten alkaa se seksistä puhuminen. Matti tyynen rauhallisesti selittää miksei halua puhua aiheesta. Sanoo esimerkiksi kamerat. Kuuntelin sitä keskustelua. Ajattelin eikö tuo tosiaan ymmärrä mitä toinen sanoo vai haluaako  vain haastaa riitaa. 

Veikkaan että Matti on lentänyt Veran kirjoissa kertaheitolla epäkiinnostava nörtti-osastolle (ikän kuin V. itse olisi huippusaalis, anyways) ja sen takia Vera tiputtelee koko ajan piikkejä, joista toivoo Matin lannistuvan ja suhteen päättyvän niin, että näennäinen syyllinen on luovuttaja-Matti. Hän ei itse edes tajua, miten rumalta tuo ulos näyttää.

Vierailija
1820/4175 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitella että se Vera on mielenterveyskuntoutujien ja vammaisten ohjaaja...

Jos itse olisin tuon työnantaja, antaisin välittömästi potkut moiselle tyypille. Hävettää ja harmittaa niiden viattomien ihmisten puolesta, jotka joutuvat tuon ihmisen juttuja kuuntelemaan jatkuvasti.