Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2.0

Vierailija
07.11.2022 |

Kommentit (4175)

141/4175 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua säälittää se osallistuja 42-vuotias mies, jolla on vauvakuume. Mietin vaan, että onko hänelle tullut vauvakuume ihan vasta viime vuosina vai onko hän etsinyt lastensa äitiä jo nuoresta lähtien, mutta ei ole vain löytönyt sopivaa ihmistä ?

Sehän on miehille tyypillistä, että vauvakuume tulee (uudelleen) 40-50-vuotiaana riippumatta siitä, onko heillä jo ennestään lapsia vai ei. Ongelma on vaan se, että mistä löytää alle nelikymppinen nainen, joka myös haluaa lapsia, varsinkin jos naisen pitäisi vielä olla lapseton.

Vierailija
142/4175 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se ihana nauravainen Emma, joka sai parikseen temppariukon? höh... Emma oli mun suosikki heti ekasta jaksosta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/4175 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se ihana nauravainen Emma, joka sai parikseen temppariukon? höh... Emma oli mun suosikki heti ekasta jaksosta...

Ikävä kyllä oli. Emma tosissaan mukana ja Jape sitten keräämässä kokemuksia kuten Emmalle sanoo kun keskustelevat huoneessa.

Vierailija
144/4175 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Minua säälittää se osallistuja 42-vuotias mies, jolla on vauvakuume. Mietin vaan, että onko hänelle tullut vauvakuume ihan vasta viime vuosina vai onko hän etsinyt lastensa äitiä jo nuoresta lähtien, mutta ei ole vain löytönyt sopivaa ihmistä ?

Sehän on miehille tyypillistä, että vauvakuume tulee (uudelleen) 40-50-vuotiaana riippumatta siitä, onko heillä jo ennestään lapsia vai ei. Ongelma on vaan se, että mistä löytää alle nelikymppinen nainen, joka myös haluaa lapsia, varsinkin jos naisen pitäisi vielä olla lapseton.

Neljääkymmentä lähestyvällä naisella vasta voikin olla vauvakuume! Ja jopa kiirekkin asian kanssa, ehkä se syynäkin tähän paritukseen!

Vierailija
145/4175 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kun ei tykkää säheltävistä ihmisistä, niin Emma on aika raskas tapaus. Ei varmaan ollut ihan se viikinkityttö mitä Jape odotti, mutta nähtäväksi jää.

Vierailija
146/4175 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesparilla meni selkeästi parhaiten! Kemiaa löytyi. Emman järkytystä tempparipuolisosta en ihmettele yhtään.

Vierailija
147/4175 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo temppari kundi ollut sairaan mustasukkainen siinä ohjelmassa missä aikoinaan oli ? 

Vierailija
148/4175 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespari on ylivoimaisesti sympaattisin ja lupaavin näistä. He lähtivät selkeästi kumpikin avoimin mielin matkaan ja yrittävät tosissaan. Alusta saakka myös tosi lämmin ja toista kunnioittava suhtautuminen heillä. Ehkä suloisin pari millään ensitreffit alttarilla kaudella, ainakaan Suomessa. Se rempseä alttarilta poistuminen sai tosi hyvälle mielelle. Toivon heille onnistumista.

Nuo kaksi naista, punatukkainen ja tempparimiehelle paritettu, eivät yhtään miellytä minua. Liian lapsellisen oloisia ja kepeästi matkaan lähteneitä, ainakin näin alussa vaikuttaa.

Vierailija
149/4175 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mustasukkainen oli, en sitten tiedä kuinka sairaan. Ja kyllähän siihen mustasukkaisuuteen aihetta annettiin, melkoisen kakaroita olivat molemmat.

Kun osallistujat esiteltiin, olin ensin vähän negatiivinen Japen osallistumista kohtaan, varmaan niitä TIS ennakkoluuloja itsellänikin. Mutta onhan hän luonnollisesti vanhempi nykyään, itse asiassa ihan mielenkiintoista nähdä millä tavalla ja paljonko muuttunut.

Vierailija
150/4175 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kukaan näistä pareista vaikuta sopivilta toisilleen. Onneksi ei mene oikeasti naimisiin. Miesparia en ole vielä nähnyt.

Vierailija
151/4175 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesparin häissä oli ihanan rento ja lämmin tunnelma! Noihin häihin menisin mielelläni vieraaksi. Muiden parien juhlat lähti vähän jähmeästi käyntiin, vaivaantunut tunnelma niin kuin suomalaisissa häissä perinteisesti on:D. Tilanne tietysti on vieraillekin hämmentävä ja editoinnilla on iso vaikutus siihen mikä tunnelma kotisohvalle välittyy.

Miespari oli muutenkin symppis, mutta nuorempi osapuoli vaikutti olevan vähän vahvempi ja jyräävämpi persoonallisuus. Aika näyttää muodostuuko ongelmaksi.

Vierailija
152/4175 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas, tempparimeininkiä tiedossa.. hyvä tietää ettei tarvii katsoa tätäkään ohjelmaa   :D 

Kiitos tiedosta, miksi avasit tämän langan?

Mielestäni todella kiinnostava ohjelmaformaatti (varsinkin tämän vuoden TODELLA tylsän EA kauden jälkeen). Olen nähnyt vain yhden jakson tähän asti, ihan hyvältä vaikuttaa. Ainut asia joka pisti silmään heti ekassa jaksossa oli homomiesten erottelu... miksi juuri tämä nuorempi laitettiin naisten sekaan vähän puoliväkisin? miksi juuri hänet valittiin naisten "joukkueeseen" eikä vice versa? hienoa että saman sukupuolen suhteet ovat mukana, mutta toteutus oli jotenkin kömpelö.

Vierailija
153/4175 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä kun itse katsoin että Eino olisi näyttänyt pettyneeltä kun Janne asteli alttarille mutta heillä olikin hyvin paljon kemiaa lopulta.

Vierailija
154/4175 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Eino vähän innokkaampi , kun Janne ? Molemmat kivoja. Janne vaikuttaa rauhalliselta.

Vierailija
155/4175 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiiiih! Eino ja Janne! Nyt löytyi syy katsoa tätä ohjelmaa. Originaalin ETAn fanina inhosin koko 2.0 pläjäystä tähän saakka, mutta E&J ovat jotain sellaista mitä haluan katsoa eteenpäin. Kivaa, kaunista, aidon oloista, fiksua.

<3 <3 <3

Extrahuomio: siellä oli muuten Juho-Jarikin varmaankin Jannen puolelta häävieraana. 

Vierailija
156/4175 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näemmä Ticokin vieraana, onpa kiva nähdä noita!

Vierailija
157/4175 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesparin on vaikea kuvitella viihtyvän yhdessä tai tuntevan kipinää.

Kuka tietää? Toivotaan parasta.

Minä itse asiassa tiedän, koska tunnen toisen. En voi kertoa, koska nämä eivät ole julkista tietoa vielä tuotannollisista syistä. Mutta sen verran voin sanoa, että joskus intuitio osuu oikeaan.

Menepä helvettiin spoilaamasta. Teit sen jo kun piti päästä pätemään.

Vierailija
158/4175 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Las Vegasissa voi mennä ihan oikeasti ja laillisesti naimisiin. Elviksellä tai ilman. Tunnen suomalaisen pariskunnan, joka teki niin. Ihan virallinen avioliitto. Ei oo virallinen, täytyy vielä suomessa käydä maistraatissa, been there done that

Vierailija
159/4175 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oiiiih! Eino ja Janne! Nyt löytyi syy katsoa tätä ohjelmaa. Originaalin ETAn fanina inhosin koko 2.0 pläjäystä tähän saakka, mutta E&J ovat jotain sellaista mitä haluan katsoa eteenpäin. Kivaa, kaunista, aidon oloista, fiksua.

<3 <3 <3

Extrahuomio: siellä oli muuten Juho-Jarikin varmaankin Jannen puolelta häävieraana. 

Joo ehdottomasti kiinnostavin pari on tämä miespari. Heillä oli eniten aitoutta ja lämpöä, sellaista oikeaa asennetta. Vaikutti eniten sellaiselta "alkuperäisformaatin parilta". Heitä jään katsomaan minäkin.

Kaikki muut olivat just sellaisia korkeintaan puolitosissaan leikkiin mukaan lähteneitä, liian tempparimaista ja liian kaikkea. Ja tosi alhainen veto tuotannolta parittaa Emmalle  nimenomaan Temppari-Jape, en ihmettele yhtään että pettymys oli valtaisa.

Vierailija
160/4175 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon se Temppari-Jape tai kuka hyvänsä mies niin kärsivällisyyttä tulee Emman kanssa tarvitsemaan. Huutaa, nauraa, itkee ja sählää taukoamatta. Ihan stanan raskas tapaus.