Ensitreffit alttarilla 2.0
Osallistujat esiteltynä
Kommentit (4175)
Vera kävi Matin luona Turussa ja vaikka nyt oli huomattavasti rauhallisemmat tunnelmat ilman sitä piikittelyä yms., näistä jaksoista saattoi nähdä kyllä niin hyvin sen miten eri levelillä V & M ovat. Matti on komea, fiksu, tilannetajuinen, kouluttautunut yms. On kaikin puolin nähtävissä tuo heidän tasoeronsa. Ihana Matti jopa tarjosi Veralle luettavaksi Khaled Hosseinin upeaa kirjaa "Tuhat loistavaa aurinkoa", joka valottaa naisten asemaa Afganistanissa.
Matti! 🔥
Tietääkö kukaan miten Janne voi nyt?
Ongelma on siis Veran mukaan siinä, että Vera on hassuttelija ja Matti vakava. Hyvä tietää, kun näin katsojana olisi tullut mieleen vähän muita epäkohtia.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan miten Janne voi nyt?
Toivottavasti hyvin. Ehkäpä hänenkään terveystiedot ei kuulu kaikille.
Jannella on avoin instagram-tili (mainittu täällä keskustelussa, en muista mikä oli tilin nimi). Vilkaisin vuodenvaihteessa ja vaikutti, että kaikki on ok :)
Vera ja Matti ovat kyllä niin hyvä esimerkki siitä, miten totaalisen eri aaltopituudella voivat kaksi ihmistä olla. Kirpparikohdassa ei voinut enää kuin tyrskähtää itsekin, kun Vera naureskeli sitä taulua luullen, että Matti ei vain millään tajunnut vitsiä ja oli taas tosikko. Vaikka tosikko on minusta ennemminkin se, joka kertoo huonon vitsin ja jää sen jälkeen inttämään ja vääntämään sitä rautalangasta, kun muut eivät tajua nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Jannella on avoin instagram-tili (mainittu täällä keskustelussa, en muista mikä oli tilin nimi). Vilkaisin vuodenvaihteessa ja vaikutti, että kaikki on ok :)
Eipä tuosta nyt voi päätellä kyllä yhtään mitään, itsekin kävin katsomassa. Mutta eipä ne terveystiedot kenellekään kuulukaan. Toivon vaan koko sydämestäni että kaikki on hyvin. <3
Renen vihkivala oli niin kaunis ja hieno, ettei varmasti ole itse sitä kirjoittanut. Sanat ja teot pahasti ristiriidassa. Rene on aika yksinkertaisen oloinen jäpikkä. Epävarma tyyppi, joka näyttelee machoa.
Ja Vera. Hyvänen aika. Ei minkäänlaista tilannetajua, sensitiivisyydestä ei häivääkään. Eiks hän ole joku hoitoalan ammattilainen? Mielenterveyshoitaja tai jotain? Sääli potilaita.
Veraa ei saa hoputtaa, mutta Vera itse katsoo oikeudekseen painostaa Mattia puhumaan esim. seksistä siinä, vaikka Matti jo sanoo että puhuu aiheesta vain ihmisen kanssa jonka kanssa on suhteessa. Eikä ainakaan ruokapöydässä kameroiden edessä. Jätti kohteliaana miehenä sanomatta, ettei ainakaan ihmisen kanssa. jonka kanssa suhdetta ei tule. Ja kertoiko Vera itse mitään? Painosti vaan Mattia avautumaan. ihan koulukiusaajan elkeet kyllä.
Ja se Veran huumorintaju on ihan alakoululaisen tasoa. Voi kikkeli sentään ja hihhih
Junttihuumoria, lapsellista ja laiskaa.
Tässä uusimmassa Turku-jaksossa Matti pääsi kyllä loistamaan. Nyt hänen ollessaan omissa ympyröissään hänestä välittyi yhä paremmin se kaikki fiksuus, tasokkuus ja kaikinpuolinen tunneälykkyys. Erittäin komealtakin vaikutti. 🔥🔥🔥 Ihmettelen jos ei tämän jälkeen ole jono ovella!
Musta oli hienoa, että uusimmissa jaksoissa Vera oikeasti oli tehnyt huomioita omasta käytöksestään ja syistä sen takana, ja vaikutti olevan halukas kehittymään. Matin kanssa vietetty aika on siis tainnut saada aikaan jotakin hyvää! Myös asiantuntijat haastoivat hänen ajatteluaan.
Olisi mielenkiintoista tietää, mitä Matti ajattelee suhteestaan Veraan tällä hetkellä. Onko hänelle täysin selvää, että he ovat aivan liian erilaisia eikä suhteesta missään tapauksessa voi tulla mitään, ja alun ihastuksen tunteet ovat muisto vain, vai onko hän edelleen optimistinen ja yrittää oikeasti saada tämän suhteen toimimaan?
Nämä kirpparilla annetut lahjat kyllä mun mielestä havainnollistivat tosi upeasti sen, miten erilaisia Matti ja Vera ovat. Samaistun Mattiin monella tavalla, ja mun itseni olisi ihan mahdotonta ajatella suhdetta Veran kanssa. Mutta eri asiat ovat tärkeitä eri ihmisille..!
Tilda on musta vain nuori, vähän kypsymätön mutta ihan hyvä tyyppi ja kehityskelpoinen yksilö. Ymmärrän hyvin, että on tosi vahvasti tunneihminen ja jää liikaa märehtimään ja jopa haikailemaan epäsopivien tyyppien perään. Mulle jäi jostain alkujaksosta mieleen, että Tilda koki että nyt olis jo kiire parisuhteelle ja lapsille. Tilda on vasta 24, joku voisi kertoa sille että ottaisi ihan rauhassa, aikaa on...
Tilda on nuori, hänen iässään monet ovat vielä kypsymättömiä ja epävarmoja itsestään. Ei ole valmis vielä mihinkään alttarihommiin, vaikkakaan tässä nyt onneksi ei oikeasti naimisiin mentykään.
Huoh tuo Veran reaktio Matin ehdotukseen mennä iltadrinkeille piknikin jälkeen. Kyllä on niin takakireää, marmattaa alkoholinkäytöstä, vireystilasta ja lepäämättömyydestä, kun toinen ehdottaa yksiä cocktaileja. Kello ei kuitenkaan vaikuttanut mitään yötä tuossa käyvän, alkuilta pikemminkin. Veralle tiedoksi, että cocktailbaareista voi tilata myös alkoholittomia juomia. Hirveän raskasta, kun kaikkeen pitää suhtautua negatiivisesti. Ihme ettei löytänyt kuitenkaan itse piknikistä valitettavaa.
Siiri5 kirjoitti:
Minä uskon, että Rene herpaantui siihen, että Tildalla on joka toinen sana NIINKU.
Niiku miks?
Tota menoa Vera on sinkku loppu elämän.
Tilda on vaan huomionhakuinen pelle.
Kasvaisi jo aikuiseksi ja lopettais tuon omaan napaan tuijottamisen. Koko ajan vain minä minä minä ja minun minun minun blaa blaa blaa.
Niin naurettava ihminen ihan näin siviilissäkin.
Kyllä, tunnen hänet. Ja ei ole mitään hyvää sanottavaa tästä.
Vierailija kirjoitti:
Siiri5 kirjoitti:
Minä uskon, että Rene herpaantui siihen, että Tildalla on joka toinen sana NIINKU.
Niiku miks?
Eikö niinku Rene niinku jankkaa ihan samaa?
Kyllä Veralle aina iltaseuraa löytyy, mutta ei mitään vakavaa.
Voi ei Janne! 💔 Toivottavasti kaikki on kääntynyt parhain päin. Tuo ohjelmahan on kesältä, joten jonkin verran on kulut aikaa. Kunpa kaikki olisi hyvin. Paljon lämpimiä ajatuksia Jannelle!