Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva nälkä; mitä välipaloja Sinä syöt?

05.11.2006 |

Moi!

Mitä te muut syötte välipaloina, kun raskauden aikana vaivaa jatkuva nälkä?

Mulla on etenkin aamupäivisin tosi kova nälkä. Syön ihan suht tukevan aamupalan, mutta viimeistään kahden tunnin kuluttua on jo kiljuva nälkä ja pitäisi saada jo ihan vaikka lämmin ruoka. Olen kuitenkin yrittänyt sinnitellä hedelmän ja jugurtin avulla sinne lounas-aikaan saakka. Olisi kiva kuulla vinkkejä mitä te muut syötte välipaloina? Ja kuinka usein täytyy tankata, ettei nälkä kerkeä ihan hirmuiseksi?

Kommentit (5)

1/5 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lähinnä porkkanaa, kurkkua, omenaa, päärynää, viinirypäleitä, ja mandariineja aina välillä (liikaa sitruksia kerralla aiheuttaa mulle ihottumaa). Ja vettä joka välissä.

Vierailija
2/5 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin täällä! Aamupäivällä töissä yritän syödä hedelmän jo ennen kuin olen nälkäinen ja menen aikaisin syömään (koska nälkä on tosi kova). ILtapäivällä syön myöskin pari hedelmää ja iltapäivä" kahvilla" =mehulla/teellä kunnon voileivän. Ja sitten töiden jälkeen kiireesti kotiin syömään... Illalla nälkä ei jostain syystä ole ollenkaan niin pakottava.

Onneksi makea ei maistu, muuten olisin jo varmaan melkoisen kokoinen ilmestys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pullaa... :D

No joo, syön minä välillä terveellisempääkin; hedelmiä, jugurttia, viiliä,voileipää...mutta valitettavan usein sorrun myös herkkuihin. Kai olen sitten niin heikko etten pysty aina vastustamaan mielitekoja...

Vierailija
4/5 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kuin edellä, vihannekset & hedelmät, jugurtit & viilit.. Mutta myös niitä Eloveenan annospusseja eli eri makuisia puuroja. Varsinkin kun on kylmä aamupäivä, lämmin puuro maistuu TOSI hyvälle. Ja täyttää sopivasti lounaaseen asti. :)

Mammanalku + tiitiäinen 18+2

Vierailija
5/5 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä mandariineja ja satsumoita ja banskua. Minullakin tuo " kiljuva nälkä" tulee aina aamulla n. 1,5-2 tuntia aamupalan jälkeen ja parhaiten sen taltuttaa puuro. Myös lämmitetty kaakao maistuu täällä =).