Paljonkohan olen lihonut?
Pitäisi käydä vaa'alla, mutta en sellaista omista ja vähän hirvittääkin. Keskimäärin vaatekoko kasvanut kahdella koolla. Nainen olen ja 3-kympin yläpuolella.
Kommentit (14)
Siis miten kahdella esim. koosta 40-->42 vaiko 40-->44? Yksi vaatekoko on jotain viisi kiloa massaa keskipituisella.
Ehkä ei kannata täältä kysellä, kuinka paljon olet lihonut. Mene vaakaan uimahalliin, apteekkiin, terveyskeskukseen, jumppasalille tms., jos paino kiinnostaa. Aika halvalla vaakoja kaupastakin saa.
Aika paha. Itse laihdutan siinä vaiheessa kun vaatteet alkaa kiristää. Persaukisuudessa on puolensakin.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten kahdella esim. koosta 40-->42 vaiko 40-->44? Yksi vaatekoko on jotain viisi kiloa massaa keskipituisella.
Kaksi kokoa, eli neljä numeroa. Juurikin 40->44. Pituutta 171 cm.
Ap.
Ei vaatekoot mitään kerro. Tuolla ulkona näkyy tällä hetkellä paljon ihmisiä, jotka ovat ahtaneet itsensä selkeästi liian pieniin talvitakkeihin. Joko kuvitellen, että oma koko on pakko olla joku tietty mahtui tai ei, tai sitten on edellisen vuoden vaatteet jääneet pieneksi. Se, että takki menee kiinni ei tarkoita, että se on sopivan kokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Voisi olla 80 mittarilla.
Ei vaatekoko/paino mitään kerro. Mulla on paitoja koissa xs-xl. Riippuu täysin kaupasta/vaatteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Voisi olla 80 mittarilla.
Sitä tässä pahoin pelkäänkin, että 8:lla alkaa, mutta kuinka paljon yli.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaatekoko/paino mitään kerro. Mulla on paitoja koissa xs-xl. Riippuu täysin kaupasta/vaatteesta.
Ap han juuri sanoi vaatekoko keskimäärin. Vaikka vaatekoot vaihteekin merkeittäin, on sillä väliä onko s-xl vai l-xxxl.
Voin lohduttaa . Teitä on paljon. Et ole yksin.