Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instagramissa on nyt käynnissä tilien kaappausaalto

Vierailija
31.10.2022 |

Karkkipäivän Sanni kertoi juuri instastooryssä että moni kokee juuri nyt samaa. Tileiltä katoaa nopeassa vauhdissa seuraajia ja sitten tili poistuu kokonaan.
Sanni kertoi laittaneensa kaksivaiheisen tunnistuksen ja se auttoi.

Tästä oli kuulemman juttua myös Facebookin Naistenhuoneella.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mulle tulee mieleen, että jos tili on kaapattu niin tuon kaksivaiheisen tunnistautumisen aktivointi tässä vaiheessa tekee vaan kaiken helpommaksi hakkereille ja samalla ne saa käsiinsä tietoa jota ei vielä ollut..

Vähän siis sama, kun kertoisi pankkikortin löytäjälle sen tunnusluvun ja juhlisi että se jeesaa kun pankkitilillä on nyt selkeästi tapahtumia toisin kuin aiemmin..

No eihän se siinä vaiheessa enää auta jos tili on jo kaapattu. Mutta kannattaa tehdä siis siksi, ettei tiliä niin helposti saisi kaapattua.

Vierailija
22/24 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään uutisoitiin myös LinkedIn hakkeroinnista. Nuo somejutut on ihan perseestä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yli-200-000-suomalaisen-tiedot-hakk…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Joutuu siipeilijät oikeisiin töihin.

Mikä siipeilijä on yrittäjä joka käyttää ja löytää jopa asiakkaita kyseisen sovelluksen kautta? Miten määritellään vauvapalstalla oikeat työt?

Itse olen kuvittajayrittäjä ja käytän instagramia työssäni. Siksi ottaa pannuun nämä oikean työn jankkaajat.

Vierailija
24/24 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Joutuu siipeilijät oikeisiin töihin.

Mitkä siipeilijät? Lukuisista työhakemuksista ja haastatteluista huolimatta en ole saanut "oikeaa työtä" joten teen tilaustyönä ihmisille pehmoleluja, laadukkaita sellaisia ja isoja + pieniä.

Käytän instaani siihen. 

En ymmärrä mitä siipeilyä se muka on? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme