Listataan asioita jotka ovat totuuksia ainoastaan AV:lla
Minä aloitan:
Kaikki voivat säästää ruokakuluissa poimimalla marjoja ja sieniä ympäri vuoden, asuinpaikasta riippumatta.
Kommentit (42)
Mikä tahansa mielipide suoraan elämänkoululaisten konservatiivirasistijunttien käsikirjasta esitettynä sellaisilla saatesanoilla, että "olen varmaan ainoa, joka on tätä mieltä, mutta..." tai "eihän näin saa nykyään edes sanoa, mutta...", vaikka ihan hyvin tiedetään, että 90% muistakin palstan käyttäjistä on samanlaisia konservatiivirasistijuntteja.
Vaikka olisi mikä akuutti tilanne päällä niin siitä ehtii tehdä rapsan palstalle.
Köyhät ovat köyhiä ja lihavat lihavia koska he elävät väärin. Minä elän oikein. Jos kaikki ihmiset olisivat yhtä fiksuja kuin minä, mitään ongelmia ei olisi.
On olemassa tasotaulukko, jonka mukaan saa seurustella. Lihavan on sallittua deittailla lihavaa ja hoikan hoikkaa. Normaalipainoisen makuun, kun muhkumpi ei voi olla tai toisinpäin.
Kukaan ihminen ei voi olla ikäistään nuoremman näköinen, koska se nyt vain on mahdotonta.
Jos et ole käynyt yliopistoa ja lukenut maisteriksi, olet juntti ja kaikki elämäsi vastoinkäymiset johtuvat kouluttautumisen puutteesta (*ysk* vain yliopiston käyneet ovat kouluttautuneita..!)
Palstan helsinkiläiset asuvat pelkästään kalleimmilla arvoalueilla, muu Helsinki on asumiseen kelpaamatonta aluetta
Linnassa istuneet väkivaltarikolliset rikoksenuusijat on oikeasti kivoja ja herkkiä ihmisiä- siis ne hyvännäköiset. Sitten taas hiljaiset kiltit nörttipojat on oikeasti vähintään sarjamurhaajia. Täten selittyy se, että naisten pariutumislogiikka onkin oikeasti täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole käynyt yliopistoa ja lukenut maisteriksi, olet juntti ja kaikki elämäsi vastoinkäymiset johtuvat kouluttautumisen puutteesta (*ysk* vain yliopiston käyneet ovat kouluttautuneita..!)
Tähän liittyen: Akateemiset ja ei-akateemisen eivät voi käydä tasavertaisia keskusteluja.
Ai niin, ja poliisia ei oikeasti tarvittaisi, koska jotkut palstalaiset pystyvät näkemään naamasta kuka on rikollinen!
Salkkarit on hyvä, sivistävä ja ennen kaikkea katsomisen arvoinen ohjelma.
Punalappuinen (päiväysvanha) ruoka raikastuu pakkasessa säilömällä.
En kyllä normielämässä koskaan törmää noihin woke- ja trans-juttuihin jotka palstalaisia kovasti tuohduttaa.
Alipainoisia syömishäiriöisiä palstalaisia ei ole olemassa - aloitukset, joissa pyydetään apua tai vinkkejä, ovat trolleja ja ilmoitettava asiattomiksi.
Jos vaikka ruoasta on kyse, on palstalla jokaikinen kommentoija maailman huippuasiantuntija, kun taas jotkut tiederääpäleet eivät tiedä oikeasti mitään.
Tiede on ahdasmielistä ja typerää uskovaisuutta.
Kaikki tienaa vähintään sen 7000€/kk netto, puoliso vähintään samat.
Joka kuukausi osakkeisiin sijoitetaan pari tonnia ja säästössä on luonnollisesti pari sataa tonnia.
Asuntolainan toki on muodon vuoksi, mutta vähintään sen puoli miljoonaa kämpästä maksettiin käteisellä. Loputkin voisi halutessaan maksaa pois ja näin moni aikookin tehdä koska korot ovat nousussa nyt.