Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tarkoituksesi on nukkua miehen kanssa samassa vuoteessa kuitenkin ilman seksiaikomuksia, onko asusteesi pikkarit ilman rintsikoita?

Vierailija
30.10.2022 |

Näin miehelle edes pientä lohdutuspalkintoa ja lämpöä paljaista rinnoista.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko kyseessä oma mies vai ei

Vierailija
2/17 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan mene miehen kanssa sänkyyn jos ei ole tarkoituksena panna. Ellei se mies sitten ole joku täyshomo. Mutta miksi homo olisi naisen kanssa sängyssä eikä miehen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi mies ja nainen nukkua samassa sängyssä ilman seksiä. Mutta toi että paljaat rinnat ja niistä iloa. Se on kyllä seksuaalista. Miks ei vie samantien loppuun? Jos nukkuisin miehen kanssa sängyssä eikä oikeasti tarkoitus olla seksiä nii pitäisin kyllä paidankin päällä.

Vierailija
4/17 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin, jos on ihan vain tarkoitus nukkua vierekkäin vaikka majoitusteknisistä syistä, niin sitten peittävää yövaatetta päälle.

Aikamoista kiusaamista jos vaikka rinnat paljaana tulee viereen.

Eri asia tietysti vaikka oman kumppanin kanssa jos syystä tai toisesta ei ole tarkoitus harrastaa seksiä. Usein tulee pidettyä ympäri kiinni ja käsi eksyy tietysti luontevasti rinnoille

Vierailija
5/17 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä ihmeen nutturapäinen av-mamma nukkuukin rintaliivit päällä?

Vierailija
6/17 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun pitkä college-paita päällä oli tarkoitus saada seksiä tai ei. En saa nukuttua jos hartioihin on kylmä.

Miehen käsi kyllä löytää tissit sieltä paidan alta kun vierekkäin käperrytään.

Pikkareita en pidä nukkuessa.

Vierailija
7/17 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita, mutta ei pikkareita. Gynegologit ovat kieltäneet pikkareiden käytön. Jos olisi hartiat peittävä, mutta rinnat vapaaksi jäävä t-paita olemassa, sellaista käyttäisin. Inhottaa kun hartiat on peiton ulkopuolella kylmässä "ulkoilmassa" siinä kiehnätessä. Kyllä molemminpuolinen käsipeli on kivaa, vaikka siitä ei seksiä seuraisikaan.

Vierailija
8/17 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella menee nyt alkuperäinen kysymys vähän ohi

Vierailija
9/17 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olis kyll' kivaa, saada tyttö viereen tisut paljaina, joita sais vähän puristella. Toinen juttu on, etteikö se ahdistelun puolelle menis . . .  täytyis ainakin selvä olla jottei yrittäis muuta. Mutta ajatuksena, super hienoa!

Vierailija
10/17 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan alasti nukkuvilla aina seksiaikomuksia? On

Vierailija
11/17 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut kolme kertaa tuohon tilanteeseen. Kaksi eri naista. Eli että nukutaan vierekkäin, ja naisella vain pikkarit, mutta paljaiden rintojen hyväilyä lukuunottamatta kaikki muu toiminta oli kiellettyä. Kolmannella kerralla sain kyllä nukuttua, mutta yöllä sattui sitten vahinko, eli tulin unissani, mikä oli suhteellisen noloa, mutta onneksi petikaveri ei siihen herännyt.

Vierailija
12/17 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi hartiat peittävä, mutta rinnat vapaaksi jäävä t-paita olemassa, sellaista käyttäisin. Inhottaa kun hartiat on peiton ulkopuolella kylmässä "ulkoilmassa" siinä kiehnätessä.

Oletko kuullut keksinnöstä nimeltä "sakset"?

Meillä on vaimolle lyhennetty sängyssä käytettäväksi parikin vanhaa T-paitaa pituuteen "alatissi vilkkuu"

Tällä ei toki ole mitään tekemistä nukkumisen kanssa.

On meillä myös tiukka ribbiipoolo "Kellopeliappelsiini"-avauksilla.

Vierailija
13/17 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin rintaliivien kanssa mutta ilman pikkareita. Ovat vaan tiellä.

Vierailija
14/17 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen parin paljasrintaisen treffinaisen kanssa nukkunut yön. Lisäksi yhden naisen, jolla oli yöpaita, mutta jätti pöksyt pois :). Hänen kanssa oli hieman sutinaa, paljasrintaisten kanssa ei.

Vierailija
15/17 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nukkunut muiden miespuolisten kuin mieheni ja murrosikäisen poikani kanssa samassa sängyssä. Poikani kanssa nukkuessa minulla on ollut pyjama päällä, mutta mieheni kanssa olen nukkunut muutamankin kerran ilman rintaliivejä tai paitaa pelkissä pikkareissa. 

Muiden miespuolisten kanssa en kyllä alkaisi nukkumaan samassa sängyssä edes  yöpuvussa. 

16/17 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen nuorena nukkunut naisen kanssa (eri naisten) kanssa niin, että naisella on ollut vain pikkarit. Toisen kanssa oli myöhemmin pitkä suhde, toisen kanssa olisin saanut seksiä, mutta minä halusin vakavampaa.

Minusta se ei ollut kiusaamista, vaan ennemminkin epävarmuutta siitä, mitä he halusivat. Niissä tilanteissa pidin vähäpukeisuudesta.

Vierailija
17/17 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nukun miehen kyljessä, se on mun oma mies ja silloin nukun alasti, oli seksiä tai ei. Mies on sellainen lämpöpatteri ettei vaatetusta tarvitse. Jos yhtään meinaa viluttaa niin sujahtaa toisen iholle vähän lämpöä hakemaan, syleilemään ja ohimennen silittämään <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan