Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harjoitushäämeikki on vain rahastusta

Vierailija
29.10.2022 |

Hyvä meikkaaja osaa tehdä kerralla hyvän.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki häähulabaloo oheistoimintoineen kaikkineen on vain rahastusta. Meikin voi tehdä itse tai olla meikittä ja lopulta koko hääjuhlan voi jättää pitämättä, jos uskaltaa poiketa kaavasta, säästyy rahat.

Vierailija
2/14 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-20/100

Ap on nolo trolli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, muuten olisi vasta hääpäivänä selvinnyt, että jopa meikkaja-/maskeeraajakoulutuksen käynyt oli aivan toistaitoinen.

Seitsemän sävyä liian ruskea paksu pakkeli, kulmakarvat kuin hämmästyneellä sirkuspellellä (eriparisetkin vielä), rajaukset näkyvästi ripsien yläpuolella ja lähes oranssi huulipuna, joka levisi välittömästi huulen mikrojuonteisiin jäi täten kokematta h-hetkellä. Meikin jälkeen hävetti niin, että ajoin välittömästi kotiin ja pesin pois sen, mitä jäi jäljelle naurettuani vedet silmissä näylle.

Meikkaaja yritti vielä vakuutella, että hääpäivänä se näyttää aivan erilaiselta mutta kerrankin avasin suuni ja totesin, että hoidan meikkini mieluummin itse.

Vierailija
4/14 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koemeikit ja kampaukset ovat osa sitä ns. häähumua. Olen ollut kaasona kaksi kertaa. Ensimmäisellä kerralla oli nuo koevedokset ja se oli enemmän mukavaa yhdessäoloa, kuin niiden testausta. Kampaaja oli minun ja morsiamen luottokampaaja, jolla kumpikin kävi säännöllisesti muutenkin. Meikkari oli meidän yhteisen ripsiteknikon tuttava, joka oli hänelle tehnyt häämeikin.

Toisella kertaa koevedoksia ei tehty, koska välimatka oli niin pitkä, että me kaikki päästiin paikalle samaan aikaan vasta hääpäivänä. Silloin tein itse meikin aikaa säästääkseni, jotta kampaaja-meikkari ehtisi saada muut valmiiksi, aikataulu oli tiukka. Hotelliin tullut kampaaja-meikkari osasi kyllä tehdä mielestäni kauniin kampauksen, joka kesti hyvin aina jatkoille saakka. Toisaalta minulle olisi kelvannut mikä vaan harakanpesä, tärkeintä että morsian sai mieleisensä meikin ja kampauksen.

Vierailija
5/14 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, muuten olisi vasta hääpäivänä selvinnyt, että jopa meikkaja-/maskeeraajakoulutuksen käynyt oli aivan toistaitoinen.

Seitsemän sävyä liian ruskea paksu pakkeli, kulmakarvat kuin hämmästyneellä sirkuspellellä (eriparisetkin vielä), rajaukset näkyvästi ripsien yläpuolella ja lähes oranssi huulipuna, joka levisi välittömästi huulen mikrojuonteisiin jäi täten kokematta h-hetkellä. Meikin jälkeen hävetti niin, että ajoin välittömästi kotiin ja pesin pois sen, mitä jäi jäljelle naurettuani vedet silmissä näylle.

Meikkaaja yritti vielä vakuutella, että hääpäivänä se näyttää aivan erilaiselta mutta kerrankin avasin suuni ja totesin, että hoidan meikkini mieluummin itse.

Paljonko maksoit?

Vierailija
6/14 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tarvinnut meikiä. Ei ole miehenikään kuulemma.

Vierailija
7/14 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten saanut suuntasi auki siinä turhassa koemeikissä, vaan annoit huseerata ihan vapaasti? Vai meikattiinko sinut silmät ja suu sidottuna?

Vierailija
8/14 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hääpäivän aamuna kampaajalla ja hän teki juhlakampauksen. Tuli erittäin hieno. Meikkasin itse itseni, niin sain juuri sellaisen meikin kuin toivoin. Hääpuvun valintaan kului max 5 minuuttia.

Vierailija
9/14 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on monesta asiasta. Harjoitushäämeikin on tarkoitus varmistaa että meikistä tulee sellainen kuin morsian haluaa. Moni asia voi mennä totaalisen pieleen ja sen näkee juuri siinä harjoitusmeikissä. Harjoitusmeikissä kokeillaan eri värejä ja mietitään mitä morsian oikeasti haluaa hääpäiväksi. 

Vierailija
10/14 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin aloituksen Harjoitushämähäkki on vain rahastusta. Ja mietin hetken, että mitä hiton harjoituksia hämähäkin kanssa tehdään?

Vierailija
11/14 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskin sinällään ihan turhaa, kun avioero tulee kuitenkin😁

Vierailija
12/14 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt menisin naimisiin ja pidettäisiin häämäisemmät häät niin varmaan haluaisin ton harjoitusmeikin ennen häitä. Ei tarvitsisi jännittää sitten sitä jos meikkaajan ja minun näkymykset ei ollenkaan kohtaa. Toki aika todennäköisesti kyllä tulisi tarpeeksi hyvä ilman harjoitustakin, mutta silti... Ja varsinkin harjoituskampaus olisi minusta aika oleellinen etukäteen. Tokihan me mentiin salaa naimisiin jo parikymppisinä vastarakastuneina ja meikkasin ihan itse, en erikseen harjoitellut edes.

Vierailija
13/14 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero tulee sitä varmemmin mitä enemmän nainen tuhlaa häihin.

Vierailija
14/14 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys on monesta asiasta. Harjoitushäämeikin on tarkoitus varmistaa että meikistä tulee sellainen kuin morsian haluaa. Moni asia voi mennä totaalisen pieleen ja sen näkee juuri siinä harjoitusmeikissä. Harjoitusmeikissä kokeillaan eri värejä ja mietitään mitä morsian oikeasti haluaa hääpäiväksi. 

Eikö nuo meikkaukset ole vähän epähygieenisiä, kun samat pakkelit lääpitään kymmeniin naamoihin. Ja tuskin ripsariakaan vaihdetaan joka asiakkaan välillä? Eikö siinä voi saada silmiinsä ties minkä tulehduksen tai huuliinsa vaikka herpeksen. Itse ostin mieluummin uudet meikit ja meikkasin itse. Tuli juuri sellainen kuin toivoin. Meikkaan muutoinkin melko usein, kuten varmaan suurin osa naisista. Mihin se taito katoaa hääpäivänä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi