Ex-mieheni meni kihloihin vain vuosi avioeron voimaantulosta!
Nyt kyllä koen itseni aika lailla loukatuksi. Haimme avioeroa yhdessä, toki minun aloitteestani.
Tämä kihlattu on lääkäri, mikä myös sapettaa aika tavalla.,Olen itse hoitaja. Lisäksi hän on minua 10 vuotta nuorempi.
Tuntuu että mies teki tämän vain loukatakseen minua, ähäkutti-mentaliteetilla.
Kommentit (27)
Hyvä että meni. Ei sitä kannata elämää tuhlata sinkkuna. Itse löysin uuden naisen 2 viikkoa erosta. Exä vähän oli mustasukkainen ja halusi palata yhteen.
Get over it, niinkuin sanonta kuuluu.
Kaikessa ei ole kyse sinusta. Hän elää nyt omaa elämäänsä, niinkuin hänen kuuluukin tehdä. Aikuistu sinäkin ja jatka eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo edellä mt-ongelmista kirjoittava ei ole minä. Minulla ei ole mielenterveysongelmia, enkä tarvitse terapiaa.
Minusta on väärin, että mies pilasi meidän hyvän eron ryhtymällä uuteen parisuhteeseen noin nopeasti.
Vaikka minä olinkin se aktiivinen osapuoli, tämä oli kyllä yhteinen päätös. Ajattelin, että meillä säilyisi jonkinlainen kunnioitus ja yhteisymmärrys.
Mutta ei, itsekkäästi mieheni halusi tuhota tuonkin ja viedä minun itsekunnioitukseni. Kun ajattelin, että minä olen voimakas ja eroan, niin mieheni vastaus oli että katso mulla on jo uusi ja parempi.
Ap
Ero on ero ja siihen loppuu tilivelvollisuus.
Ei ole pakko ryhtyä uuteen suhteeseen, mutta ei kyllä mikään edellytä odottamaankaan, jos mukava ihminen tulee vastaan.
Ja sulle on ihan hyvä opetus, että miehesi vaihtoi parempaan. Jutustasi päätellen kuvittelit olevasi voimaantunut ja itsenäinen ja odotit miehesi ilmeisesti jäävän nyyhkimään perääsi hukkuen lasiseen laulukirjaan.
Mutta voi voi, miehesi kelpasikin sinua pykälää paria paremmalle. Haha, karma on nar.tt.u
Yhtään ei harmittannut. Kun 12 vuotta olin tyttäreni isän kanssa ja laitoin hänet elämästäni pois: Kuningas alkoholin takia. Jo seuraavana viikonloppuna löysi ruusun kalja kuppilasta ja käsittäksein oli hänen kanssa kuolemaan asti? Hyvä että löysi itsensä kaltaisen naisen. Elämä jatkuu aina. Ei pidä surra kytätä EX miestä tai naista. Anna olla. Jos et osaa laskea irti, menen terapiaan.
Ap entäs sitten? Ei sen tartte sun tunteita enää miettiä, sä olet menneisyyttä. Hanki elämä.