Yksin taas kotona vain pelaan kun ei naista löydy...Olisiko täällä minulle pelikaveria?
Terveisin: Komea, mukava, älykäs, huumorintajuinen, pitkä 36v mies
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Sieltä peleistäkö sä kuvittelet löytäväsi naisen?
Ja luuletko, että kukaan nainen katsoo 36v ikästä miestä, joka yhä käyttää kaikki päivät pelien pelaamiseen?
Mitä pitäisi tehdä?
ap
Liitä kuvasi tänne juttuusi, sitten voi harkita.Mikä itsessä ulkonäössä hyvää komeaa tai kaunista.Oli kyse miehestä tai naisesta. Katsojan silmät voi olla eri miltä.Tässä ulkonäkö ja paino keskeisessä maailmassa.
Kuulostaa lobbarilta. Vai mitä, tytöt?
Ei niistä naisista pelaajiksikaan ole, turha toivo.
Vierailija kirjoitti:
Ja luuletko, että kukaan nainen katsoo 36v ikästä miestä, joka yhä käyttää kaikki päivät pelien pelaamiseen?
Ei katso ei, koska ne ns. geimerinaisetkin on täysiä feikkejä eivätkä edes pelaa kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä?
Itse pelaavana naisena etsin itselleni miestä joka pelaa. Pelaaminen on kuitenkin yksi harrastuksistani ja toivon että mies ymmärtää myös tämän harrastuksen.
Ja tiedän useita pareja jotka ovat löytäneet toisensa peleistä, yhteisestä harrastuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mä löysin pelistä mun nykyisen aviomieheni.
Tavattiin FFXIV-nettipelissä vuonna nakki ja muussi.