Minä en nää täällä kuvia tai videoita keskusteluissa
Mikähän vikana? Aina jos joku laittaa keskustelussa videon youtubesta, mulla näkyy vaan valkosta tyhjää siinä kohdassa. Puhelin on iphone 12 ja selain safari. Onko muilla ollu samaa?
Kommentit (12)
Testasin just , nii chrome selaimella kyllä näkyy. Safarilla ei.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Selaimessa on esto päällä.
Minkähänlainen esto? Koitin äsken kattoo safarin asetuksista, nii kyllä siellä oli kaikki täpät vihreellä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlainen esto? Koitin äsken kattoo safarin asetuksista, nii kyllä siellä oli kaikki täpät vihreellä.
Ap
Köh siis.. tarkoitan että ei siel osunu silmään mitään nappulaa missä olis estopäällä. Vai oonko vaa sokea
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
1. Avaa Safari, sitten "Asetukset tälle verkkosivulle"
2. Kohdassa "Automaattinen toisto", valitse alasvetovalikosta vaihtoehto "Salli kaikki automaattinen toisto"
Hyvä kun ei näy. Tämä on KESKUSTELUpalsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No nimenomaan silloin se esto onkin päällä :D
En muista mitä ovat suomeksi mutta jossain siellä Safarin asetuksien loppupuolella on content blockers -kohta.
Nonii nyt löysin. Sisällönestäjät nappula. En tajunu että se siitä säädetään. Nyt näkyy videot, mutta ööö nyt myös näkyy mainoksiaki täällä palstalla. Äääääääää en tiiä tykkäänkö😫
Kiitti teille neuvoista👍🏼
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
1. Avaa Safari, sitten "Asetukset tälle verkkosivulle"
2. Kohdassa "Automaattinen toisto", valitse alasvetovalikosta vaihtoehto "Salli kaikki automaattinen toisto"
En tiiä mikä versio sulla on, kun mulla ei tolleen lue siellä asetuksissa. Mulla on uusin ios 16. Anyway löysin sisällönestäjät nappulan takaa sen säädön.
Ap
Haii up