Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät tykkää halloweenistä yhtään?

Vierailija
29.10.2022 |

On minusta vastenmielinen ja tyhjä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En perusta siitä mitenkään ja ohitan asian . Töissä nyt lapsille jotain naamiaisia pidetään, nekin enemmän yleistyylisesti.

Vierailija
2/12 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Skippaan sen täysin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä turha ja kaupallinen kuin ystävänpäiväkin🤮

Vierailija
4/12 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät edes tiedä miksi juhlivat ja viettävät halloweenia.. Moni varmaan jättäisi pois, jos tietäisivät sen alkuperän ja viimeistään silloin, kun demonit (joita he ihannoivat ja juhlistavat) ilmestyisivät heidän eteensä.

Vierailija
5/12 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mitään halloweeniä vastaan ole, mutta en itse juhli sitä.

Vierailija
6/12 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää halloweenista. Muistan ajan kun tilalla vietettiin pyhäinpäivää ja minusta on typerää, että hiljainen ja harras, vähän surullinenkin juhlapäivä hautakynttilöineen on vaihtunut irtokäsiksi, zombinaamareiksi ja typeriksi kurpitsoiksi. Lapset ovat koulusta ja päiväkodista imeneet idean halloweenista, minulle se on amerikkalaista hapatusta.

Joo, olen päässyt mielensäpahoittajaikään :D

Vierailija
7/12 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu, halloween ja uv ovat parhaat. Ankeimmat ovat itsenäisyyspäivä ja joulu

Vierailija
8/12 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää halloweenista. Muistan ajan kun tilalla vietettiin pyhäinpäivää ja minusta on typerää, että hiljainen ja harras, vähän surullinenkin juhlapäivä hautakynttilöineen on vaihtunut irtokäsiksi, zombinaamareiksi ja typeriksi kurpitsoiksi. Lapset ovat koulusta ja päiväkodista imeneet idean halloweenista, minulle se on amerikkalaista hapatusta.

Joo, olen päässyt mielensäpahoittajaikään :D

No ketä kiinnostaa surustelu ja hautakynttilät, jos voi olla irtokäsiä ja pelottavia kurpitsoita?

Vierailija
9/12 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yks lysti, ryki tahi yski, en välitä. Kauppiaille erinomainen juhla.

Vierailija
10/12 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen jo joulufiiliksissä ennen halloweenia, josta kaikki työkaverit ja muut valittavat kokoajan. Itse en tykkää halloweenistä koska kersat kerjäävät ilman syytä asuissa ilmaista karkkia ja halloween on muutenkin valmiiksi jenkkipyhää joten turha juhlia. Ehkä vielä teininä tykkäsi siitä, mutta nykyään halloweenia varten vain koristellaan talo.

Vierailija
11/12 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä olen jo joulufiiliksissä ennen halloweenia, josta kaikki työkaverit ja muut valittavat kokoajan. Itse en tykkää halloweenistä koska kersat kerjäävät ilman syytä asuissa ilmaista karkkia ja halloween on muutenkin valmiiksi jenkkipyhää joten turha juhlia. Ehkä vielä teininä tykkäsi siitä, mutta nykyään halloweenia varten vain koristellaan talo.

Onhan tuo todella outoa. Vähän kuin fiilistelisi juhannusta huhtikuussa.

Vierailija
12/12 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtuttaa vaan nuo "juhlat" kun kuukausia ennen kaupat aloittaa höyryämisen.  Joulukaan ei enää ole mikään juhla, kiitos siitäkin kauppiaille