Mistä tietää että se oikea on osunut kohdalle?
Voiko kaikki lähteä ujosta ihastuksesta, joka muuttuu toveruudeksi ja sitten rakkaudeksi?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mutta tosi monet kuitenkin eroavat siitä Oikeasta. Miksi sen Oikean kanssa on niin vaikea elää onnellisena?
Esimerkiksi siksi, että on aiemmasta elämästä pahoja kiintymyssuhdetraumoja ja luottamusongelmia, jotka tulevat siihen rakkauden tielle. Vaikeaa voi olla myös siksi, ettei osata kommunikoida kunnolla tai on muuten vajavaiseksi jääneet ihmissuhdetaidot.
Vierailija kirjoitti:
Kuin olisi saapunu kotiin
Tää on jotai sellaista mitä tahtoisin vielä kokea elämässä. Että olisi juuri tuo olo, tavalla tai toisella.
Mä luulin tavanneeni nyt sen oikean, mutta hän ei tunne samoin. Olen ollut hänelle vain lelu, kuten eilen totesi. Sovimme seksin puolesta niin loistavasti yhteen ja miehen kanssa on niin helppo olla, mutta silti en saa vastakaikua. Hän ei kuulemma halua minusta mitään. Nämä pari viimeistä lomapäivää yhdessä ovat kamalia.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin tavanneeni nyt sen oikean, mutta hän ei tunne samoin. Olen ollut hänelle vain lelu, kuten eilen totesi. Sovimme seksin puolesta niin loistavasti yhteen ja miehen kanssa on niin helppo olla, mutta silti en saa vastakaikua. Hän ei kuulemma halua minusta mitään. Nämä pari viimeistä lomapäivää yhdessä ovat kamalia.
Voimia sulle. Älä takerru tähän mieheen vaan ota kunnolla etäisyyttä. Suru helpottaa ja ajan kanssa yleensä huomaa miksi asiat meni näin.
Omituinen tapaus, ravintolassa tuttava näki miehen ja sanoi tuosta tulee mieheni ja näin kävi.
No jos Marin kerran sanoi näin, niin täytyyhän se olla totta. Janoan näitä viisauksia hänen huuliltaan.