17v tyttö ei meikkaa
On kyllä kiinnostunut cosplaystä. Rupeaakohan koskaan meikkaamaan. On vaan niin tummat silmätaluset saanut vanhemmilta että joku peitevoide olisi hyvä. Onko tuo meikkaamattomuus yleistäkin? Ei ole pissis, enempi ATK nörtti.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Jää vaan auttamatta näiden meikkaavien tyttöjen jalkoihin jos joskus haluaa sitoutua.
Ap
Jos ei halua 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisuus on kauneinta!
No ei todellakaan ole, jos esim. todella tummat silmänaluset kuten ap:n tytöllä.
On se niin hiton outoa, että Suomessa ei nainen saisi näyttää hyvältä vaan joltain kaatopaikalta revityltä hampuusilta.
Pysyypähän numeron utelija loitompana. Nätti nainen saa aina peräänsä jonkun neiti, neiti!- huutelijan.
Vierailija kirjoitti:
Jää vaan auttamatta näiden meikkaavien tyttöjen jalkoihin jos joskus haluaa sitoutua.
Ap
Oken "meikkaamaton tyttö 44-v", nuorempana muutamia seurusteluja ja nykyään toinen avioliitto, ensimmäisestä leskeydyin.
Tai osaan mä meikata, mutta en jaksa vaivautua.
Mun eka virallinen poikaystävä, joka jäi elämääni ystävänä ja sielunveljenä, sanoi nuoria ollessamme, että olen paljon nätimpi luonnollisena. Sanoi hän myös, että en minä sillein kaunis ole kuin mikä yleinen kauneuskäsitys on, mutta ihana ja söpö ja maailman valloittavin kuitenkin. Nykyään hän on naimisissa ihanan naisen kanssa. Sellaisen, joka ei kasvoiltaan ole kovin kummoinen meikattunakaan, mutta jolla on kultainen sydän.
Ehkä hän on nähnyt ihan liikaa näitä naisia, joilla on valtavat tekoripset, täytteet huulissa ja muuallakin, geelikynnet ja mitä vielä. Kaiken kruunaa naama, johon on ensin laitettu pohjamaali, sitten varsinainen maali ja lopuksi jokin puuteri tai muu viimeistely. Ei ole kaunista, ja laittautuminen vie tuhottomasti aikaa ja rahaa. Lopputuloksena on nainen, joita mahtuu kolmetoista tusinaan.
Olisit ylpeä upeasta tyttärestäsi. Ei hänen tarvitse meikata, ellei halua. Eikä varsinkaan kenenkään mieliksi.
Itsekään en meikkaa. Ehkä on vähän tummat silmänaluset ja vaaleat kulmat, mutta mitä siitä. Omasta mielestä olen ihan ok näin.
T. 17v tyttö
Nyt lensi ohi ja kovaa 😂 kysymyksessähän oli että teini ei halua meikata, ei siitä että suomessa ei saisi meikata