Jyrki69
Vaikuttaa aivan ihanalta tyypiltä. En ole aiemmin tiennytkään, että hän on näin älyttömän sympaattinen. Erikoinen mies ja vielä SUOMESTA.
Kommentit (36)
kukaan ei voi tervejärkinen jos myöntää julkisesti sekaantuneensa erikaan
Vierailija kirjoitti:
menny ihan täysin arvostus tästä tyypistä, oikeesti luullu että hän elää tota goottihommaa henkeen ja vereen, noh mehustelee marjoja ja vetelee kukkapaidassa vapaa-ajalla..
Ihan helvetin sama mitä mieltä olet, hän on fiksumman oloinen kuin ehkä voisi tuntematta päätellä. Arvostan!
Vierailija kirjoitti:
kukaan ei voi tervejärkinen jos myöntää julkisesti sekaantuneensa erikaan
Erikoinen mies ja vielä SUOMESTA.
Yllätyin että onkin maisterismies!
Kaikki miehet on sikoja.Jyrki on yksi heistä.
Ap:n kanssa samaa mieltä. En tienny miehestä etukäteen mitään muuta kuin bändinsä. Mielikuva vampyyri- ja goottirokkarista on kyllä laajentunut valtavasti! Ja nimenomaan laajentunut, sillä hän on kyllä yhä Jyrki69, mutta myös niin paljon muuta. Tosi symppis tyyppi, jonka henkilöbrändi ja ura saa tämän ohjelman myötä selkeästi tästä kattauksesta eniten nostetta. Veikkaanpa tosin, ettei hän jää julkisuuteen kovin aktiivisesti, ellei sitten Erika saa jotenkin houkuteltua osaksi omaa juttuaan.
Av-palstalla on turhaa ilmaista positiivisia mietteitä yhtään mistään/kenestäkään.
Surullista katsottavaa, kuinka ihmiset voivat niin pahoin, kuten tässäkin ketjussa samantien parit kommentoijat.
FIKSUA ja asiallista puhetta hänellä, tosi miellyttävän oloinen ROKKARI.
Vierailija kirjoitti:
Av-palstalla on turhaa ilmaista positiivisia mietteitä yhtään mistään/kenestäkään.
Surullista katsottavaa, kuinka ihmiset voivat niin pahoin, kuten tässäkin ketjussa samantien parit kommentoijat.
Häivy jos et kestä totuutta
!
Ukkoikäinen mies ja käyttää tuollaista teinimäistä 69 nimeä itsestään. NOLOA!
Mää rakastan miehiä. Ja yleensä ne rakastaa mua.
Vierailija kirjoitti:
menny ihan täysin arvostus tästä tyypistä, oikeesti luullu että hän elää tota goottihommaa henkeen ja vereen, noh mehustelee marjoja ja vetelee kukkapaidassa vapaa-ajalla..
Sienestän ja mulla on useita kukkakuosisia vaatteita.
Olen silti ihan jopa itse sanottuna kunnon gootti.
Kas kun se goottihomma on vain pieni osa/asia monissa ihmisissä.
Ja The 69 Eyes ei ole goottirokkia.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kanssa samaa mieltä. En tienny miehestä etukäteen mitään muuta kuin bändinsä. Mielikuva vampyyri- ja goottirokkarista on kyllä laajentunut valtavasti! Ja nimenomaan laajentunut, sillä hän on kyllä yhä Jyrki69, mutta myös niin paljon muuta. Tosi symppis tyyppi, jonka henkilöbrändi ja ura saa tämän ohjelman myötä selkeästi tästä kattauksesta eniten nostetta. Veikkaanpa tosin, ettei hän jää julkisuuteen kovin aktiivisesti, ellei sitten Erika saa jotenkin houkuteltua osaksi omaa juttuaan.
Aloittaja EI OLE JOKU Ap!!!
Vierailija kirjoitti:
Niin totta!
Vierailija kirjoitti:
Mää rakastan miehiä. Ja yleensä ne rakastaa mua.
Häivy!!