Vikingin Gore-Tex talvisaappaat. Onko 10€ liikaa kirppiksellä pyydettynä?
Kommentit (14)
Mieluiten ostan kengät uusina, koska muokkaantuvat lapsen jalkaan sopiviksi. Meillä siis arvioidaan myös lapselta toiselle periytyvien kenkien kunto. Itse olen myynyt vain hyväkuntoisia kenkiä ja aina olen pyytänyt alle 5 euroa.
Käytettynä olen ostanut kahdet saappaat à 2 euroa. Ja yhdet goretex-kengät odottamaan nyt, että pienimmän jalka kasvaa perintö-VikingGoretexeihin sopivaksi.
Vanhin poitsuni on jo 9-vuotias. Minä ostan mielummin halpis-kengät kuin käytetyt sisältä toisen jalkaan muokkautuneet kengät.
Meillä on myös aina panostettu kenkiin, ne ovat paljon tärkeämmät kuin haalarit, joita saa suhteellisen hyviä edullisemminkin, esim. Lassiet ja Jonathanit on meidän perheessä hyviksi todettu. Tarjouksia hyödyntämällä Vikingin Goretex -kengät on saanut 59 eurolla.
Ja meillä on siis 3 poikka.
ei kannata ostaa toisen jalan mukaan muotoituneita kenkiä kasvavaan jalkaan....
just myin tytön Ecco goretextalvikengät kokoa 23 10eurolla, tosi hyvänkuntoiset. Kyl ne jotka ymmärtävät laadusta jotain ostaa jos haluavat kengät.
jotka vinkuvat hintojen kans ja heidän mielestähän kaikki kirppiksellä pitäisi maksaa alle euron. Mielestäni voisivat etsiä tavaroita roskiksista.
jos ovat hyvässä kunnossa. Onhan se selvää säästöä, kun kaupassa maksavat 80 e.
Siis maksat vain 7e uudenveroisista kengistä jotka kaupassa maksaa n. 60e???? No huh huh...
Kyllä mullekin kelpais uudenveroista Viking Gore tex kengät 7e lapsille...ei sulla sattuis olla myytävänä kokoa 24 ja 26? =)
Itse maksan kyllä hyvän hinnan kengistä, jos tarve kova ja ovat siistit. Hinnan suhteutan AINA alkuperäiseen hintaan ja kuntoon.
Eihän esim. halpahallista ostettuja kenkiä ja kalliita Gore tex kenkiä voi myydä samalla hinnalla...tosin joidenkin mielestä pitää...kun kyse " käytetyistä" kengistä.
Mut...jokainen pyytää ja maksaa sen mikä tuntuu hyvältä. =)
Goretex saappaat 10 eurolla. Menin innoissani katsomaan. Olivat ainakin 10 vuotta vanhat! Varmasti ensimmäisiä Goreja, joita on valmistettu. Sellaisista en maksaisi kuin korkeintaa 50 senttiä. Ostaisin ehkä varakengiksi mummolaan tai jotain. Ei ihme, että oli vielä myymättä.
Tosin juuri löysin pojalle Vikingin Goret 3¿:lla.
Noista huippulöydöistä tulee kiva mieli :)
etsinkin tässä miten ne pesisin