Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin exän kanssa 12 vuotta, vaikka tunsin jo 2 vuoden kohdalla red flägejä

Vierailija
27.10.2022 |

En vain uskaltanut jättää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. niitä varoituksia on niin vaikea kuunnella tarpeeksi ajoissa ja sitten onkin jo liian myöhäistä .

Vierailija
2/10 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakon takia moni roikkuu huonossa suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
4/10 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et uskaltanut?

Mulla oli myös nykyisen parisuhteen alussa epäilyksiä, että onko tämä mua varten, mutta myös päähänpinttymä sitoutumisesta. En vaan tahtonut erota niinkuin "kaikki muut" koska en osannut kuvitella voivani tuntea ketään toista koskaan samalla tavalla kuin pitkäaikaista kumppania jo nuoruudesta ja hän tunsi myös minut. En halunnut muuttua muuksia ja "löytää itseäni", että tämmöinenkö mä olen sinkkuna, jaa. Jotenkin itseäni kiehtoo mahdollisuus nähdä mitä on vuosikymmenten mittainen ihmissuhde. Kiinnostus siihen voi ehkä johtua osin siitäkin, että muita ns. juuria minulla ei oikein ole minnekään eikä muita hyviä pitkiä ihmissuhteita. Kai kestäisin/selviäisin jos mies tuosta lähtis, mutta kyllä tässä myös on jotain omasta mielestä ainutlaatuista,

Vierailija
5/10 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin olla yksin (olin tuolloin n.25). Pelkäsin, mitä suku ja muut ihmiset ajattelevat. Pelkäsin olla se paha ihminen, joka jättää. Pelkäsin, että heittäisin "hyvän" ihmisen hukkaan enkä löytäisi kuin huonompaa tilalle. Pelkäsin tehdä valintoja yksin, en tiennyt mitä halusin.

Vierailija
6/10 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt oot yksin loppuelämän ja katkeroidut. Ihan perus setti.

Vierailija
7/10 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäsin olla yksin (olin tuolloin n.25). Pelkäsin, mitä suku ja muut ihmiset ajattelevat. Pelkäsin olla se paha ihminen, joka jättää. Pelkäsin, että heittäisin "hyvän" ihmisen hukkaan enkä löytäisi kuin huonompaa tilalle. Pelkäsin tehdä valintoja yksin, en tiennyt mitä halusin.

Älä huoli, pelkään ihan samoja asioita eli et todellakaan ole ainut. Mikä hulluinta niin eniten sitä mitä suku ja muut ihmiset ajattelee taas yhdestä päättyneestä suhteesta.

Vierailija
8/10 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle meinasi käydä näin. Aloin katumaan eroa parin vuoden ja kymmenien tapailumiesten jälkeen. Onneks mies jakso odottaa ja otti takaisin.

Vierailija
9/10 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle meinasi käydä näin. Aloin katumaan eroa parin vuoden ja kymmenien tapailumiesten jälkeen. Onneks mies jakso odottaa ja otti takaisin.

Onko provo vai enkö olekaan ainoa? Ihmettelen myös, että miksi mies halusi minut kuitenkin takaisin? Tapailumiehiä ei tosin ollut kuin pari, joitain treffejä päälle.

Vierailija
10/10 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen uudessa suhteessa. Pelkäsin ennen myös, että "ei se vaihtamalla parane", mutta kyllä parani

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi