Äänestäkää nyt vihdoin se Mira ulos sieltä!
Uskomattoman ilkeä, itsekäs ja on vielä tainnut pissakin kilahtaa päähän... Koko talo kärsii tuon muijan luonteesta ja silti kansa vaan ihailee...
Kommentit (7)
KAKILLE MIINUKSET!!!!
Mä en enää jaksa kuunnella sen piilovittuilua ja seksistisiä idioottimaisuuksia!!
...mutta minusta aika harmittoman raivostuttava. Typerää alapäähuumoria mutta yrittää talossa silti tulla myös parantaa hiukan tapojaan...
Mira sen sijaan puhuu koko ajan toisista pahaa ja esittää kasvotusten hyvää... Se eilinen raivokohtaus ja Janin ahdistelu oli jo melko säälittävää... Ja luulenpa että käytös vain pahenee kun jatkuva selviäminen äänestyksistä on jo tehnyt jälkensä.
Kaikki kauhisteli kuinka karmea käytös Jennillä oli, niin on se kumma ettei aikuiset ihmiset ole moksiskaan Miran käytöksestä...?
Itse en soisi hänelle rahoja...
ap
tajuttoman kiero, kamalan ilkeä lehmä. niin narttu kun narttu vaan voi olla. itkenyt ja valittanut kuinka jenni puhuu liian suoraan ja ilkeästi ja kuinka häntä ei oteta mukaan ja syrjitään.. ja nyt käkäyttäytyy juuri sillä lailla ja pahemminkin itse. ärsyttävä itsetunto-ongelmainen kiusaaja jonka paska elämä on kaikkien muiden syytä.
Kaki kyllä puhuu mauttomia rivouksia mutta ne ei minusta ole mitään sen rinnalla että Mira olisi voittamassa 50 000 euroa siitä että puhuu paskaa, kieroilee, kiusaa, tiuskii ja loukkaa...
Itki todellakin sitä kuinka Jenni oli ilkeä ja kuinka kaikkien kanssa pitäisi tulla toimeen jne... Ja nyt sitten räyhäsi aivan naurettavasta asiasta Mialle ja kaivoi kaikki vanhat vihatkin vielä kaiken paskan lisäksi esiin.
niin tiedät TASAN tarkkaan, että JANI ITSE tuppautui sinne MIran sänkyyn. Kunnes sitten taas lähti ykskaks pois. Jan i on ihan pimeä, joka yrittää itselleen aklastella plusääniä, mutta tuolla käytöksellä ei taida oikein asiat niin mennä...
Kaki on seksistinen sika, oiekin sovinistisellainen.
Mirassakin on pahat puolensa, mutta se on nainen, ja lisäksi suurin osa naisista on tuollaisia. Mitä sitä peittelemään. Se on ihan tavallinen.
Nainen voittoon... Kakille ja JAnille miinuksia.
Mua ainakin ärsyttää Hanne kikatus ja lapsenomainen käyttäytyminen. Eli makuasioita ovat nämä...