Ruokien kotiinkuljetus on turvallisuusriski.
Etenkin lapsille. Omallakin pihallani autoliikenne on moninkertaistunut. Ja autina pakut ja kuormurit joista huono näkyvyys. Kuskeina kovaa ajavat mustat miehet oudoissa ympäristöissä. ;-(
Kommentit (10)
Minulla ei ole ruokaa varaa tilata kotia. Ei se ilmaista ole. Kukin kuitenkin tehköön mitä haluaa. Ei kuulu minulle!
Kiinalaisen halpakrääsän tilaaminen kotiinkuljetettuna ei varmasti ole samanlainen turvallisuusriski.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole ruokaa varaa tilata kotia. Ei se ilmaista ole. Kukin kuitenkin tehköön mitä haluaa. Ei kuulu minulle!
Logistisesti on paljon halvempaa tukusta suoraan kotiin kuin sikakalliin välivaraston (ostosparatiisi) kautta. Siihen siirrytään ja maailma pelastuu.
Vierailija kirjoitti:
Kiinalaisen halpakrääsän tilaaminen kotiinkuljetettuna ei varmasti ole samanlainen turvallisuusriski.
No ei todellakaan. Kiinasta tilaan kerran kuussa, ruokaa pari kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Ja toivottavasti ei sitä allejäävää lastakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toivottavasti ei sitä allejäävää lastakaan
Ei olekaan, mutta jos naapurin penikka jää jyrätyksi niin sehän vaan naurattaa.
Meillä joku kotiinkuljetuksen kuski (sellainen iäkkäämpi ukko, joka puhui jotain murretta) ajoi kävelytietä (!) pakulla meidän talolle. Vastaan tulikin sitten yllättäen jalankulkijoita mäessä, joten joutui kapealla tiellä väistämään ja vetäisi suoraan katuvaloon ja veti yhdestä meidän pihan puustakin kaarnat pitkältä matkalta.
Jouduin ottamaan yhteyttä kaupunkiin, että kävivät korjaamassa katuvalon.
En sitten valittanut sinne kuljetusfirmaan ko. tyypistä, kun tajusin ettei tuollainen onneton idari saa mitään muutakaan duunia 😂
Ne ajaa jalkakäytävilläkin niillä läskirengas sähkömopoillaan. Ja yleisillä virkistyspailoilla kun niillä ajavat niin ne renkaat nostaa kaiken maasta vastaantulevan naamalle. Myös ihan bensamopoilla ja polkupyörällä ajavat jalkakäytävillä aikuiset ihmiset. Mutta jos on jostain syvimmästä viidakosta tai kehareimmasta kehutysmaasta tänne raahautunut niin ei tarvitse näköjään noudattaa Suomen liikennesääntöjä. Ja kun on laittomasti maassa niin ei ketään edes kiinnosta niitä kertoa.
Oikeesti koko Wolt pitäisi lakkakkauttaa suurena terveys ja turvallusuushaittana. Tulee lähinnä mieleen jotkut ulkomaalaiset palkkasoturit jotka käy täällä jotain sissisotaa kaupunkiviihtyvyyden tuhoamiseksi.
Tuntuupa jotenkin vieraalta ajatukselta koko ruuan tilaaminen kun meillä päin ei ole mitään kotiinkuljetuspalveluita. Niin sitä ihminen muuttuu muutamassa vuodessa..
Tämä! Sinänsä kotiinkuljetus on järkevää mutta talojen ja pihojen suunnittelussa sitä ei ole osattu ottaa huomioon.