Automuseon lattiaan liimautuneille aktivisteille ei herunut sympatiaa henkilökunta sammutti valot ja lähti kotiin
No nyt on oikea toimintamalli!
"Työntekijät sammuttivat päivän päätteeksi valot sekä lämmityksen ja lähtivät kotiin. He eivät soittaneet poliisille, vaan antoivat aktivistien jatkaa mielenosoitustaan.
Aktivisteista yhdeksän liimasi kätensä museon lattiaan, ja osa valitti kylmien lattioiden tehneen kipeää. Lisäksi heitä otti päähän se, ettei henkilökunta antanut heille edes astioita, joihin tehdä tarpeensa protestin aikana."
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/automuseon-lattiaan-liimautuneille-…
Kommentit (55)
Synd att de ringde polisen och gav mat.
Ei annettu ruokaa. Voi nyyh. Olisivat ottaneet omat eväät mukaan. Ja tyynyn peffan alle.
Ihan. Oma. Valinta.
Ei kai se henkilökunnan tehtävä ole hoitaa heille astioita kusemista varten? Eikö nuo aikuisen kokoiset vauvat voisi itse ottaa hieman vastuuta itsestään?
Päivän hyvän mielen uutinen. Niistä onkin ollut vähän pulaa viimeaiokoina.
"Mainio toimintamalli. Kun ekohössöporukka liimaa itsensä lattiaan, paikalla oleva henkilökunta vain räppäisee valot pois päältä ja lähtee kotiin katsomaan Netflixiä. Aikuislapset voivat sitten jäädä keskenään miettimään, miten pääsevät pinteestä irti."
https://twitter.com/MatiasTurkkila/status/1585212068747042817?t=DXrxWhA…
Mitä ihmettä? Ensin liimailee itsensä lattiaan, ja sitten valittaa kun ei pääse irti? Järjenkäyttö on sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Ensin liimailee itsensä lattiaan, ja sitten valittaa kun ei pääse irti? Järjenkäyttö on sallittua.
Nuo mielenosoittajat ovat tottuneet siihen että niitä paapotaan. No nyt kävi toisin :D
Ap
Miten tampio täytyy olla että luulee saavansa palvelua tunkeutuessaan jonnekin?
Vierailija kirjoitti:
Miten tampio täytyy olla että luulee saavansa palvelua tunkeutuessaan jonnekin?
Niitä harmitti myös se että heille ei kannettu ruokaa eteen. Rukat joutuivat olemaan nälissään.
Ap
Olen itse vähän ilmastoahdistunut ja yritän tehdä asioita omassa elämässäni niin, että maailma pelastuisi. En silti saa millään tasolla kiinni siitä, mitä nämä tällaiset mielenilmaukset edistävät, että liimaillaan itsensä kiinni milloin mihinkin seinään, lattiaan, autoon tai arvotauluun. Tai heitetään taulun päälle tomaattikeittoa tai perunamuusia. En todellakaan pysty ymmärtämään.
Rohkea veto odottaa noin kauan ennen viranomaisille ilmoittamista.
Varmaan tässäkin on rikottu jotain ihmisoikeuspykälää ja tehdas joutuu maksamaan korvauksia heitteillejätöistä. Hullu maailma!
Yösiivooja ois voinu käydä vesipesemässä lattiat.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse vähän ilmastoahdistunut ja yritän tehdä asioita omassa elämässäni niin, että maailma pelastuisi. En silti saa millään tasolla kiinni siitä, mitä nämä tällaiset mielenilmaukset edistävät, että liimaillaan itsensä kiinni milloin mihinkin seinään, lattiaan, autoon tai arvotauluun. Tai heitetään taulun päälle tomaattikeittoa tai perunamuusia. En todellakaan pysty ymmärtämään.
Sama täällä. Teen oman pienen osuuteni ilmaston eteen. En kuluta hysteerisesti, käytän ekopesuaineita, kierrätän jne.
Tuo ei auta että yritetään sotkea miljoonien arvoisia tauluja.
Ap
Putkaa muutama vuorokausi tuohon päälle. Ovat voineet varastaa jotain ja kätkeä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tässäkin on rikottu jotain ihmisoikeuspykälää ja tehdas joutuu maksamaan korvauksia heitteillejätöistä. Hullu maailma!
Päinvastoin, vartija on säännöllisesti käynyt katsomassa että porukalla kaikki ok.
Vierailija kirjoitti:
Putkaa muutama vuorokausi tuohon päälle. Ovat voineet varastaa jotain ja kätkeä.
Huumeita ainakin löytyy peräaukosta, tutkitaanpa.
:D