Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille on tärkeää miehen puhtaat kynnenaluset?

Vierailija
25.10.2022 |

Eikö mies ole silloin homomainen jos mies huolehtii liian hyvin kynsistään? Raavaalle fyysistä työtä tekevälle miehelle tulee väkisinkin kynnenaluset likaisiksi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en oo fyysistä työtä tehnyt. Kynnet on lyhyet ja aluset puhtaat.

T, Panomies

Vierailija
2/9 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kynnenaluset on tavanomaisen siistit kertoo, että mies välittää hygieniastaan. - Vaikka tuski minä Ap:n kaltaisesta miehestä kiinnostuisin. - Kertoo paljon hänestä  käyttää adjektiivia: homomainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saavat helpommin virtsatietulehduksia kuin miehet, koska virtsaputki on lyhyempi. Ainakaan alapäätä ei kannata siis sorkkia likaisilla käsillä. T. Nainen

Vierailija
4/9 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeämpää on, että miehen peniksen esinahka on pesty kunnolla.

Vierailija
5/9 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kynsien tulee olla lyhyet. Pitkiä kynsiä on vain kitaristeilla ja englantilaisilla.

Vierailija
6/9 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala! Mikään rasvanäppiduunari ei pimpukkaani koske!

Vierailija
7/9 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän heteromiehen, joka käy manikyyrissä. Ravintolassa puppelipojat tunkevat hänen kanssaan samaan pöytään.

Vierailija
8/9 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset saavat helpommin virtsatietulehduksia kuin miehet, koska virtsaputki on lyhyempi. Ainakaan alapäätä ei kannata siis sorkkia likaisilla käsillä. T. Nainen

Amerikkalaisessa lääkäriohjelmassa gynelogi sanoi, että vagina puhdistaa itse itsensä. Hän sanoi myös, että use it or lose it.

Vierailija
9/9 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalaisessa lääkäriohjelmassa gynelogi sanoi, että vagina puhdistaa itse itsensä. Hän sanoi myös, että use it or lose it.

Virtsaputki ei puhdista itse itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi