Nälkä ei tyydyty
Minulla on useasti sellainen nälkä, joka ei syödessäkään taltu, olen normaalipainoinen, mutta tuntuu, että aina pitäisi puputtaa jotain. Ei joka päivä, mutta hälyttävän usen. Vatsaani en siis ole "venyttänyt" ylisyömällä. Mistä jatkuva näläntunne kertoo, onko jokin vialla?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Minä huomasin että eläinperäinen ravinto ja etenkin rasva antaa sellaisen oikeasti kylläisen olon. Käytänkin nykyisin voita ruoanlaitossa. En mitään suuria määriä mutta jonkun verran.
Joo, totta tämäkin, mutta olen vähentänyt juurikin punaisen lihan käytön minimiin, rasvat ovat juoksevia ja kevyitä, ei paljon makkaraa tai muuta ns. mättöä. Se on kyllä totta, että muka terveellinen ruoka ei pidä nälkää loitolla pidempään. Kumma tunne vaan, kun syön, niin tunnin päästä löydän itseni taas jääkaapilta. Näin se on, mikään ei ole hyvä, ei epäterveellinen eikä terveellinen. Näköjään eri oireet :)
Juon myös paljon alkoholia. Nyt luin maksakirroosista. Järkyttävää luettavaa. Minulla tuli paskat housuun pelkästä pelosta kirroosia kohtaan. Ensin pepustani kuului todella kovaäänistä ja pitkäkestoista rutinaa(kaasua) ja sen jälkeen ripuli roiskui housuihini kovalla paineella. Nyt laitan korkin kiinni lopullisesti
Ap
Vierailija kirjoitti:
Juon myös paljon alkoholia. Nyt luin maksakirroosista. Järkyttävää luettavaa. Minulla tuli paskat housuun pelkästä pelosta kirroosia kohtaan. Ensin pepustani kuului todella kovaäänistä ja pitkäkestoista rutinaa(kaasua) ja sen jälkeen ripuli roiskui housuihini kovalla paineella. Nyt laitan korkin kiinni lopullisesti
Ap
Saatiin myös tähän ketjuun yksi kura-aivo tai olitko kurahousu. Pyyhi persees kuvotus!
Minä huomasin että eläinperäinen ravinto ja etenkin rasva antaa sellaisen oikeasti kylläisen olon. Käytänkin nykyisin voita ruoanlaitossa. En mitään suuria määriä mutta jonkun verran.