Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi pitemmässä suhteessa

Vierailija
25.10.2022 |

Onko kellään muulla pitempään yhdessä olevalla parilla käynyt niin että vaan toinen tekee aina aloitteet ja hyväilyt ja virittelyt että seksiä yleensäkään on?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta sellaisesta. Jokainen suhteeni päättynyt siihen että olen seksuaalisesti vääränlainen, ällöttävä perverssi. Menin uskomaan sexpon terapeutteja, jotka valehtelivat ettei minussa olisi mitään vikaa ja pystyisin toteuttamaan seksuaalisuuttani terveellä tavalla. Ei olisi koskaan kannattanut kuunnella niitä. Koko elämäni meni pilalle niiden ihmisten takia.

Pitää opetella olemaan yksin ja ilman seksiä. Haluaisin kuolla pois, mutta en voi lasteni takia sitäkään tehdä. Vihaan itseäni ja elämääni, jonka menin pilaamaan.

Vierailija
2/12 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suunnilleen kolmella neljäsosalla pareista käy justiin noin. Vähemmän haluava päättää milloin, miten, missä ja millä tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla miehenä on.

Olemme aikuinen pari, ei yhteistä lapsia. Yhdessä yli kymmenen vuotta.

Jos en tee aloitteita, seksiä ei ole. Parisuhteeni seksi on välillä kuin small-talkia puolitutun pikkupomon kanssa firman virallisilla päivällisillä: väkinäinen keskustelu onnahtelee eteenpäin hieman eriparisena, väkinäisedtikin - ja jos en sitkeästi jaksa pitää keskustelua yllä, syntyy hieman painostava hiljaisuus....

Vierailija
4/12 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kokemusta sellaisesta. Jokainen suhteeni päättynyt siihen että olen seksuaalisesti vääränlainen, ällöttävä perverssi. Menin uskomaan sexpon terapeutteja, jotka valehtelivat ettei minussa olisi mitään vikaa ja pystyisin toteuttamaan seksuaalisuuttani terveellä tavalla. Ei olisi koskaan kannattanut kuunnella niitä. Koko elämäni meni pilalle niiden ihmisten takia.

Pitää opetella olemaan yksin ja ilman seksiä. Haluaisin kuolla pois, mutta en voi lasteni takia sitäkään tehdä. Vihaan itseäni ja elämääni, jonka menin pilaamaan.

Hae apua jostain muualta. Esim. mielisairaalasta äläkä jauha tota samaa paskaa viikosta toiseen.

Vierailija
5/12 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies54 kirjoitti:

Minulla miehenä on.

Olemme aikuinen pari, ei yhteistä lapsia. Yhdessä yli kymmenen vuotta.

Jos en tee aloitteita, seksiä ei ole. Parisuhteeni seksi on välillä kuin small-talkia puolitutun pikkupomon kanssa firman virallisilla päivällisillä: väkinäinen keskustelu onnahtelee eteenpäin hieman eriparisena, väkinäisedtikin - ja jos en sitkeästi jaksa pitää keskustelua yllä, syntyy hieman painostava hiljaisuus....

Meillä on aika sama. Vaimo menee makaamaan ja odottaa, että teen kaiken työn. Hän vastaanottaa kaiken nautinnon. Mutta jos en yhtään yrittäisi, olisi seksi 100% samalla kaavalla joka kerta. Huh, kuinkahan pitkään sitä jaksaa yrittää?

Vierailija
6/12 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on niin et seksiä on silloin ku mies sattuu haluaan. Se on aina halunnu vähemmän kun mä ja joskus tuli niin monet pakit että päätin että aivan sama mä en enää tee mitään. Oli seksiä 2x viikossa tai kerran kuussa se on miehen aloite. Se tietää et tää menee noin eikä sitä haittaa yhtään.

Vierailija
7/12 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä se on niin et seksiä on silloin ku mies sattuu haluaan. Se on aina halunnu vähemmän kun mä ja joskus tuli niin monet pakit että päätin että aivan sama mä en enää tee mitään. Oli seksiä 2x viikossa tai kerran kuussa se on miehen aloite. Se tietää et tää menee noin eikä sitä haittaa yhtään.

Kannattaa mennä sexpon terapiaan. Neuvovat avaamaan suhteen. Sen jälkeen saat seksiä ja elämä avautuu.

Vierailija
8/12 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon laittanut asiaa jo ite vireille. Mennään ens kuussa wildclubille seksibileisiin

Vierailija
9/12 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä, vaimo haluaa ehken  nemmän, MUTTA mies niin ihana että antaa mulle kuitenkin ihan aina kun haluan. Toimii hyvin.

Vierailija
10/12 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin 2016 kesällä aloitteiden tekemisen.ei ole seksiä senjälkeen ollu..

M39

Vierailija
11/12 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se meillä menee niin että se on 9/10 kerrasta se oon minä, joka ehdottelee. Puoliso saattaa joskus kesäloman loppupuolella ehdotella ja hyvin satunnaidesti muulloin. Ja aika usein se on niin että just silloin ei passaa kun ehdottelee, vaan sovitaan sitten seuraavalle tai jollekin tulevalle päivälle kalenteriseksiaika.

Vierailija
12/12 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se olen minä kun vaimolle olen tämän

monikymmenisen yhdessä olon ajan ehdotellut. Joskus on alkanut kysellä, että

olisko se taas tänään kun sun tekis mieli, joten

hyvä sekin. Saa sitten sanoa, että ilmanmuuta.