Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein abortin ja olo on kauhea

Vierailija
25.10.2022 |

Eilen otin ensimmäisen pillerin ja huomenna tyhjennyspillerit. Taustalla tilanne, että tykkään lapsista, mutta parisuhteessa on ajoittain jopa henkistä väkivaltaa/piittaamattomuutta ja se on välillä todella huono. Emme yhdessä kykenisi todennäköisesti kasvattamaan ehjää lasta ja yksin omat voimavarani eivät vain tuntuisi riittävän, on myös yksi aiempi lapsi ja koira. Mielestäni syyt olivat aika selkeät,mutta silti jossittelin asiaa ja toivoin parasta. Itse päätöstä en varmaan kadu, mutta tein vastoin omaa moraalikäsitystäni. Koen, että kyse oli tavallaan mukavuusabortista, koska olisihan siitä elossa selvitty. Olo on tosi huono. Miten sinä olet selvinnyt abortista? Paraneeko tästä ajan kanssa?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kun solumöykyistä tulee niitä lapsia, tiedoksi.

Sydänkin sykkii hyvin varhain.

Ja teidän hörhöjen mielestä se alkio "taistelee" aborttia vastaan, vaikka se olisi sen parin viikon ikäinen... 

Vierailija
22/37 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni. Täällä tosiaan on turha tätä ketjua lukea, jos olet enää paikalla. Liikaa ylikseltä karanneita teinipoikia ja muita jälkijättöisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen teko tähän maailmaan tällä hetkellä todella itsekästä. Tarpeeksi lapsia vailla kotia ja vanhempia, ajatelkaa heitä ensin, varsinkin te jeesustelijat joiden mielestä abortti on murha ja itsellä lapsia. 

Teit ap varmasti oikean ratkaisun ja ei sen oikeutta tai vääryyttä toinna enää mietti.Jonakin päivänä helpottaa. Vaikutat kuitenkin olevan ihan järkevä tyyppi, toisin kuin nämä aborttia vastustavat sekopäät ajatuksineen.

Vierailija
24/37 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en olisi halunnut syntyä tuohon kuvailemaasi tilanteeseen, sillä jokainen lapsi ansaitsee turvallisen ja tasapainoisen lapsuuden. Nämä syyllistäjät ja murhatuomioita jakelevat sankarit ovat todellisuudessa niitä, jotka hippulat vinkuen pakenevat paikalta ja keksivät tuhat tekosyytä, kun heidän pitäisi itse huolehtia yhdestäkään ei-toivotusta vauvasta ja kasvattaa (ja maksaa) lapsi aikuiseksi asti. Helppo se on sivusta huudella.

Monesti lapsia syntyy perheisiin, joita ei adoptioprosessissa edes hyväksyttäisi saman lapsen vanhemmaksi/vanhemmiksi. Voi miettiä, missä näiden lapsien oikeudet on sen jälkeen, kun ovat syntyneet. Oikeastiko nämä aborttia vastustavat antaisivat oman lapsensa adoptioon ap:n perheeseen, jos itse kuolisivat?

Vierailija
25/37 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kun solumöykyistä tulee niitä lapsia, tiedoksi.

Sydänkin sykkii hyvin varhain.

Niin spermassakin on puolikkaita lapsia.

Kielletäänkö teiltä nyt sitten runkkaaminen?

Vierailija
26/37 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tilanteeni oli erilainen mutta olisin joutunut myös kasvattamaan lapsen yksin ja koin että abortti oli ainut vaihtoehto siihen elämäntilanteeseen ja siihen minut myös painostettiin. Tein myös täysin omaa moraalikäsitystäni vastaan ja vaikka olen päässyt asiasta eteenpäin niin se on jättänyt niin syvän jäljen että jos nyt saisin valita uudelleen niin en aborttia tekisi. Se on asia mikä on jäänyt vaivaamaan ja sen kanssa on ollut hankala elää vaikka aikaa on kulunut.

Voimia aloittajalle, ei ole helppo päätös kumpaan päätyykään.

Vierailija
27/37 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia! Tuo ei varmasti ollut helppo päätös. Se on hyvä merkki, että omatuntosi toimii etkä suhtaudu asiaan kevyesti. Tuollainen tapahtuma varmasti jättää ikuisen muiston, mutta kyllä ap:n elämä voi vielä kääntyä hyväksi. Oletko minkä ikäinen? Jos parisuhteessa on henkistä väkivaltaa, ehkä olisi hyvä miettiä eroa? Ehkä vielä jonain päivänä saat vielä perheenlisäystä jonkun sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa perhe-elämä on hyvää ja turvallista ja jaatte samat arvot.

Vierailija
28/37 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästä munasolusta ei tule lasta.

Kuinka tyhmä voi ihminen olla?

Vierailija
29/37 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tilanteeni oli erilainen mutta olisin joutunut myös kasvattamaan lapsen yksin ja koin että abortti oli ainut vaihtoehto siihen elämäntilanteeseen ja siihen minut myös painostettiin. Tein myös täysin omaa moraalikäsitystäni vastaan ja vaikka olen päässyt asiasta eteenpäin niin se on jättänyt niin syvän jäljen että jos nyt saisin valita uudelleen niin en aborttia tekisi. Se on asia mikä on jäänyt vaivaamaan ja sen kanssa on ollut hankala elää vaikka aikaa on kulunut.

Voimia aloittajalle, ei ole helppo päätös kumpaan päätyykään.

Voi harmi. Itse sain lapsen ja olin yh, mahtava lapsi ja elämä tuli.

Vierailija
30/37 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen teko tähän maailmaan tällä hetkellä todella itsekästä. Tarpeeksi lapsia vailla kotia ja vanhempia, ajatelkaa heitä ensin, varsinkin te jeesustelijat joiden mielestä abortti on murha ja itsellä lapsia. 

Teit ap varmasti oikean ratkaisun ja ei sen oikeutta tai vääryyttä toinna enää mietti.Jonakin päivänä helpottaa. Vaikutat kuitenkin olevan ihan järkevä tyyppi, toisin kuin nämä aborttia vastustavat sekopäät ajatuksineen.

Sinäkö olet Jumala ja päätät kuka syntyy ja kenet tapetaan?

Entä jos lapsi haluaa syntyä ja sinä estät sen?

Vierailija
31/37 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraali?

Vierailija
32/37 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole varma, älä ota tyhjennyspillereitä. Raskaudella on vielä mahdollisuus jatkua.

Vierailija
33/37 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti on eri asia kuin ns. jälkiehkäisypillerit. Abortissa tehdään kaavinta kohdusta, ja tarvittaessa sikiö silvotaan palasiksi, jotta hänet voidaan poistaa. Jälkiehkäisyssä otetaan pillerit suojaamattoman seksin jälkeen ilman tietoa siitä, onko yhdyntä edes johtanut raskauteen vai ei. Ap:n aloituspostaus kuulosti siltä, että kyse oli ns. "katumuspillerien" ottamisesta, ei abortista. Jos oli niin, niin ap voi lohduttautua ajatuksella, että tuskinpa hän edes oli raskaana. Eihän läheskään jokainen yhdyntä johda raskauteen: pitää olla sopiva ajankohta jne. Monihan ei tule raskaaksi edes pitkällisen yrittämisen jälkeen.

Niin tai näin, kokemus on varmasti ollut ap:lle raskas. Voimia!

Vierailija
34/37 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siitä koskaan yli pääse, mutta kun riittävästi itsellesi muistutat syitä, kyllä sen kanssa elää voi. Sulla varmasti menee kauemmin koska tiedät itsekin että et päätöstä tehnyt täysin itse ja että tilanne olisi erolla ollut erilainen, mutta kokonaisuudessaan oikealtahan tuo ratkaisu kuulostaa.

Ohis, mutta tää on yksi suurimmista syistä miksi en tajua abortin perustelun poistoa laissa.

Vierailija
35/37 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abortti on eri asia kuin ns. jälkiehkäisypillerit. Abortissa tehdään kaavinta kohdusta, ja tarvittaessa sikiö silvotaan palasiksi, jotta hänet voidaan poistaa. Jälkiehkäisyssä otetaan pillerit suojaamattoman seksin jälkeen ilman tietoa siitä, onko yhdyntä edes johtanut raskauteen vai ei. Ap:n aloituspostaus kuulosti siltä, että kyse oli ns. "katumuspillerien" ottamisesta, ei abortista. Jos oli niin, niin ap voi lohduttautua ajatuksella, että tuskinpa hän edes oli raskaana. Eihän läheskään jokainen yhdyntä johda raskauteen: pitää olla sopiva ajankohta jne. Monihan ei tule raskaaksi edes pitkällisen yrittämisen jälkeen.

Niin tai näin, kokemus on varmasti ollut ap:lle raskas. Voimia!

No ei tossa mikään jälkiehkäisyyn viitannut.

Vierailija
36/37 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapoit viattoman lapsesi, joten syytäkin on.

Vierailija
37/37 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän