Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioero ja asunnosta ei pääse eroon..

Vierailija
25.10.2022 |

Eli erosimme heinäkuussa ja siitä asti miettineet mitä teemme omakotitalollemme. Ex-mies haki lainaa että olisi lunastanut minut ulos. Pankki ei suostunut tähän. Minulla ei myöskään ole varaa jäädä tähän yksin asumaan. Välittäjä kävi arvioimassa talon arvon ja tulos se että myyntikään ei olisi järkevää. Tappiolle jäätäisiin reilusti. Ex-mies nyt toistaiseksi tähän jää asumaan ja minä olen ensi kuussa muuttamassa vuokralle vaikka talo edelleen on puoliksi minun. Tuntuu että olen vankina tässä tilanteessa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin pankki ei suostunut? Myöntämään lainaa ex-miehellesi? 

Vierailija
2/7 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitatte vuokralle? Ja odotatte parempia aikoja myynnin suhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha jama ja jumi, joka voi kestää kauan. Muuta ei voi tehdä kun laittaa talo myyntiin ja odottaa ostajaa, ei ole olemassa mitään oikopolkuja, jollei kummallakaan ole vara ostaa toista vapaaksi. Miksi pankki ei suostu lainaan? Meillä taas tilanne, että mies varakas, mutta ei kiusallaan osta 50 % talostamme, aina voi kiusata, jotta toiselle hankalaa aloittaa uusi elämä.

Vierailija
4/7 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talon voi myydä, kun alentaa hintaa tarpeeksi. Jos on niin hölmö, ettei voi myydä tappiolla, niin sitten pysytte siinä ikuisesti.

On vähän jopa outoa, että kotkut luulevat, että mistään ostoksesta ei voisi jäädä tappiolle elämässä. Moni joutuu myymään erilaista omaisuuttaan tappiolla. Universumi ei ole luvannut teille, että saisitte talokaupastanne rahat takaisin.

Vierailija
5/7 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha jama ja jumi, joka voi kestää kauan. Muuta ei voi tehdä kun laittaa talo myyntiin ja odottaa ostajaa, ei ole olemassa mitään oikopolkuja, jollei kummallakaan ole vara ostaa toista vapaaksi. Miksi pankki ei suostu lainaan? Meillä taas tilanne, että mies varakas, mutta ei kiusallaan osta 50 % talostamme, aina voi kiusata, jotta toiselle hankalaa aloittaa uusi elämä.

Haet oikeudesta yhteiselämän purkua ja omaisuuden jakoa. Asunto pakkohuutokaupataan. Mies ei voi siis asunnon myyntiä estää.

Vierailija
6/7 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tilanne. Me myytiin talo tosi halvalla muutama vuosi sitten. Meni heti ensimmäisestä näytöstä. Mikä helpotus. Välittäjä yritti, että nostaisimne hintaa. Ei suostuttu.

Vierailija
7/7 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo vuokralle niin, että lyhennykset menevät vuokratuloista. Myytte sitten kun ajat ovat paremmat.