Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun elämä on pelkkää valehtelua syömishäiriön takia.

Vierailija
25.10.2022 |

Kaikki energia menee miettiessä tekosyitä sille miksi mun ei tarvitse syödä. Jatkuvaa valehtelua vanhemmille ja muillekin perheenjäsenille. Olen niin väsynyt tähän. Päivä on pilalla jos joudun syömään 2 kertaa. puhumattakaan 3 tai 4 kertaa... tällä hetkellä pyrin syömään vain kerran, illalla. Sillon mun on pakko syödä jotain koska vanhempien takia pakottaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mielessä pyörii vain ajatus koko elämän lopettamisesta... olen liian väsynyt taistelemaan tätä syömishäiriötä vastaan. Ap

Vierailija
2/9 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ensiksi lopettaisit valehtelun. Luuletko että pystyt manipuloimaan todellisuutta? Sun pää puhuu sulle vain hevonpaskaa ja uskot siihen. Kog.terapia ja alat ymmärtämään miten aivot toimii ja paraneminen voi alkaa. Ellet ole persoonallisuus häiriöinen. Sitten se on kaput.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriö on historiaa kun syöt vaikka vähänkin aamulla , päivällä ja illalla. Ruokaa suuhun ja nielaset, ei kannata ajatella sen enempää.

Vierailija
4/9 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tulitko vain ruikuttamaan etkä halua apua?

Vierailija
5/9 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhus kirjoitti:

Vai tulitko vain ruikuttamaan etkä halua apua?

Hän kesi koko asian.Syömishäiriöinen istu pöytään syömään ja syö kunnolla. Kun nousee pöydästä ylös, menen WC oksentaa kaiken ulos. On helpompaa oksentaa vatsa täynnä ja on oppinut oksentaman niin ettei tule kakoamis ääntä!Usein jos on työssä nuori vaikka olis.Ostaa herkuja ,suklaata kahvitauolle.Kaikki sanoo miten pysyt laihana,et liho? On kultaa hänen korville ja siitä taas lähtee WC tila,oksentamaan nin ettei kukaan kuule kun sen taidon oppinut. Katsoo peilistä siellä Wc tila.Ihana solisluuni näkyy.

Vierailija
6/9 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama tilanne kuin alkoholisteilla ja narkomaaneilla. Mitä vaan valheita keksitään, että voi jatkaa dokaamista tai narkkaamista. Jos ogelmana on pelaaminen, niin sama juttu - mistä saa rahaa pelaamiseen ja miten pystyy salamaan, että rahat meni taas.

Väkisin  ei ketään voida auttaa.

Saat apua, jos itse sitä vakavasti haluat.

Vierailija
7/9 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mielessä pyörii vain ajatus koko elämän lopettamisesta... olen liian väsynyt taistelemaan tätä syömishäiriötä vastaan. Ap

Lakkaa taistelemasta. Ota riski että paino nousee. Kuoleminen on paljon huonompi vaihtoehto.

Lisäksi ja ennen kaikkea: hae ammattiapua ja ota yhteyttä vertaistukiryhmiin.

Vierailija
8/9 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö

Vierailija
9/9 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa ihan älyttömästi mun pömpöttävä maha ja paksut yläreidet. Oksennus lentää suusta kun katsoo peiliin. Haluan laihtua lisää. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi