Mun elämä on pelkkää valehtelua syömishäiriön takia.
Kaikki energia menee miettiessä tekosyitä sille miksi mun ei tarvitse syödä. Jatkuvaa valehtelua vanhemmille ja muillekin perheenjäsenille. Olen niin väsynyt tähän. Päivä on pilalla jos joudun syömään 2 kertaa. puhumattakaan 3 tai 4 kertaa... tällä hetkellä pyrin syömään vain kerran, illalla. Sillon mun on pakko syödä jotain koska vanhempien takia pakottaa.
Kommentit (9)
No jos ensiksi lopettaisit valehtelun. Luuletko että pystyt manipuloimaan todellisuutta? Sun pää puhuu sulle vain hevonpaskaa ja uskot siihen. Kog.terapia ja alat ymmärtämään miten aivot toimii ja paraneminen voi alkaa. Ellet ole persoonallisuus häiriöinen. Sitten se on kaput.
Syömishäiriö on historiaa kun syöt vaikka vähänkin aamulla , päivällä ja illalla. Ruokaa suuhun ja nielaset, ei kannata ajatella sen enempää.
Vai tulitko vain ruikuttamaan etkä halua apua?
vanhus kirjoitti:
Vai tulitko vain ruikuttamaan etkä halua apua?
Hän kesi koko asian.Syömishäiriöinen istu pöytään syömään ja syö kunnolla. Kun nousee pöydästä ylös, menen WC oksentaa kaiken ulos. On helpompaa oksentaa vatsa täynnä ja on oppinut oksentaman niin ettei tule kakoamis ääntä!Usein jos on työssä nuori vaikka olis.Ostaa herkuja ,suklaata kahvitauolle.Kaikki sanoo miten pysyt laihana,et liho? On kultaa hänen korville ja siitä taas lähtee WC tila,oksentamaan nin ettei kukaan kuule kun sen taidon oppinut. Katsoo peilistä siellä Wc tila.Ihana solisluuni näkyy.
Ihan sama tilanne kuin alkoholisteilla ja narkomaaneilla. Mitä vaan valheita keksitään, että voi jatkaa dokaamista tai narkkaamista. Jos ogelmana on pelaaminen, niin sama juttu - mistä saa rahaa pelaamiseen ja miten pystyy salamaan, että rahat meni taas.
Väkisin ei ketään voida auttaa.
Saat apua, jos itse sitä vakavasti haluat.
Vierailija kirjoitti:
Nyt mielessä pyörii vain ajatus koko elämän lopettamisesta... olen liian väsynyt taistelemaan tätä syömishäiriötä vastaan. Ap
Lakkaa taistelemasta. Ota riski että paino nousee. Kuoleminen on paljon huonompi vaihtoehto.
Lisäksi ja ennen kaikkea: hae ammattiapua ja ota yhteyttä vertaistukiryhmiin.
Mua ahdistaa ihan älyttömästi mun pömpöttävä maha ja paksut yläreidet. Oksennus lentää suusta kun katsoo peiliin. Haluan laihtua lisää. Ap
Nyt mielessä pyörii vain ajatus koko elämän lopettamisesta... olen liian väsynyt taistelemaan tätä syömishäiriötä vastaan. Ap