Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö sen viestittelijätyypin, joka jatkaa vaan vaikka yksinpuhelua?

Vierailija
25.10.2022 |

Aika rasittavaa sanoisinko. Eikö tällainen ihminen tajua sitä että sitä toista ei välttämättä kiinnosta yhtään hänen aiheensa, aiemmin on ehkä kohteliaisuuttaan jotakin aiheeseen sanonut tmv ja sitten alkaa viestipommitus samasta aiheesta. Minulle alkoi nyt yksi työkaveri tekemään tätä. Ja hänen aiheensa on sellainen että tiedän siitä vain vähäsen, sen verran että työpaikalla pystyin hieman keskustelemaan tai jotakin sanomaan aiheesta, pääasiassa olin joo, niin, aijaa -linjalla niin nytten tämä on sitten keksinyt viestittelemään samasta aiheesta. En usko että on yksinäinenkään, on perheellinen ja muutenkin kertonut juttuja mitä tehnyt joidenkin kanssa jne. Kyllä itse ainakin ymmärrän missä kohdin on syytä hillitä itseään ja vähentää viestejä tai lakata puhumasta aiheesta. Viestit taas on siitä pahoja ettei oikein viitsi jättää vastaamattakaan ja sitten jos vastaa niin loppua ei tule, edes pelkän emojivastauksen jälkeen..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastaa yhteen viestiin, ja jos jatkaa, älä vastaa enää. Mutta surullistakin tuo on, viestit voivat olla toiselle tärkeitä.

Vierailija
2/3 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vastaa yhteen viestiin, ja jos jatkaa, älä vastaa enää. Mutta surullistakin tuo on, viestit voivat olla toiselle tärkeitä.

En vaan osaa olla vastaamatta, minusta se on tosi töykeää. Enkä haluaisi olla kenellekään töykeä syyttä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällainen tuttava. Saattaa lähettää 10 viestiä, joissa vatvoo jotain omia juttujaan. Jäänyt minusta hiukan lapsen tasolle muiden huomioimisessa ja sanattoman viestinnän tulkinnassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän