Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

etätyöt alkoi 1,5 tuntia sitten mutta olen edelleen sängyssä

Vierailija
25.10.2022 |

Toki työläppäri tässä vieressä, mutta puolen tunnin päästä alkaisi palis.. aika aneeminen aamu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä pöydän ääreen raahautuminen onnistuu ajallaan, mutta vaatetus tai paremminkin sen puute, ei kestä kuvayhteyttä. Ei onneksi tarvitsekaan, ääni teamsissa riittää

Vierailija
2/9 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa, joskus voi vähän rötvätä.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama olotila. Vaatteet päällä ja olen päässyt sohvalle asti, mutta koneella olen lähinnä hiirtä pyöräytellyt, että olen aktiivisena ja näen, jos joku Teamsissä tavoittelee. En vaan jaksa. Meillä kamera pakollinen palavereissa.

Vierailija
4/9 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalapaine vie työtehon matalaksi

Vierailija
5/9 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuuluu varmaan niihin, jotka vastustavat etätöiden päättymistä.

Vierailija
6/9 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuuluu varmaan niihin, jotka vastustavat etätöiden päättymistä.

En ole ap, mutta minä nimenomaan haluan käydä toimistolla, koska kotona en saa mitään aikaiseksi. Työt on joskus kuitenkin tehtävä, joten miksi pitäisin tilanteesta, jossa uppoan päivä päivältä pahempaan suohon?

Vierailija
7/9 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teette työksenne?

Vierailija
8/9 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse avaan koneen klo 8 ja jatkan unia usein kymmeneen asti tai ekaan palaveriin asti. Herään 30min välein tarkastamaan onko tullut sähköpostia tai pikaviestimissä mitään. Toisaalta tää on ihan parasta, toisaalta ottaa päähän, että töitä on niin vähän, että tämä on ylipäänsä mahdollista. Mutta oonpahan virkeämpänä tekemään töitä sitten, kun niitä joskus oikeasti on, kun oon nukkunut aamupäivän kuin jos olisin herännyt kahdeksalta pyörittelemään peukaloitani ruudun äärelle.

Vierailija
9/9 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni etätyöhön soveltuva työ on sellaista, ettei kellonajalla ole väliä (kunhan osallistuu sovittuihin palavereihin). Käytännössä joku aamu voi mennä sängyssä makoillen, mutta viikonloppuna voi käyttää kävelylenkin työasioiden pohtimiseen ja kirjata suunnitelman muistiin kotiin päästyään.