Jäin taas pois koulusta
Myönnän, olen luuseri.. mulla on jo 15 poissaoloa tän lukuvuoden aikana
Mua ahdistaa niin paljon mennä kouluun omassa elämässä ollut tosi vaikeaa kuukauden ajan, olen saanut ammattiapua kuraattorilta mutta se ei ole auttanut. Oon siis lukiossa toisella vuodella.
Ahdistaa jos en ikinä valmistu lukiosta, jos mut heitetään kursseilta ulos poissaolojen takia?
Kommentit (9)
Minulla oli myös todella vaikeaa lukiossa, esimerkiksi lintsailin ihan hirveästi. Sitten menin iltalukioon, mikä olikin hyvä ratkaisu. Se on tarkoitettu aikuisopiskelijoille, mutta sain luvan opiskeluun kuitenkin. Onko sun paikkakunnalla iltalukiota? Sieltä on karsittu kaikki turha pois (ainakin oli minun aikanani). Sain jopa tenttiä jonkun kurssin eli en käynyt tunnilla ollenkaan. Numerot nousivat kohisten.
Nuoruus voi olla joskus todella vaikea ikäkausi. Nyt näin jälkikäteen olen niin kiitollinen, etten tehnyt itselleni pahempaa. Muista, että elämä on vähän kuin vuoristorata. Aina kun voit huonosti, voit olla varma, että parempia päiviä on tulossa. Sen olen oppinut tässä elämäni varrella.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli myös todella vaikeaa lukiossa, esimerkiksi lintsailin ihan hirveästi. Sitten menin iltalukioon, mikä olikin hyvä ratkaisu. Se on tarkoitettu aikuisopiskelijoille, mutta sain luvan opiskeluun kuitenkin. Onko sun paikkakunnalla iltalukiota? Sieltä on karsittu kaikki turha pois (ainakin oli minun aikanani). Sain jopa tenttiä jonkun kurssin eli en käynyt tunnilla ollenkaan. Numerot nousivat kohisten.
Nuoruus voi olla joskus todella vaikea ikäkausi. Nyt näin jälkikäteen olen niin kiitollinen, etten tehnyt itselleni pahempaa. Muista, että elämä on vähän kuin vuoristorata. Aina kun voit huonosti, voit olla varma, että parempia päiviä on tulossa. Sen olen oppinut tässä elämäni varrella.
Harmi, että voin antaa vain yhden yläpeukun.
Vierailija kirjoitti:
Ehdit vielä lähteä. Parempi, että et ole koko päivää pois. Tsemppiä!
Ehdin jo laittaa opettajille että olen kipeänä.
Ap
Mieti vähän. Muutaman vuoden kuluttua joudut elättämään itsesi. Se on paljon helpompaa, jos koulu on käyty loppuun. Ota vastuu nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdin jo laittaa opettajille että olen kipeänä.
Ap
Ainahan sitä voi parantua, jotta hyvin voit mennä vaikka kesken päivän.
Älä ainakaan täällä vietä aikaasi, ei ole lapsille sopiva paikka ollenkaan kun ei sitä näe minkä ikäisiä on paikalla, jotta osaisi sovittaa sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mieti vähän. Muutaman vuoden kuluttua joudut elättämään itsesi. Se on paljon helpompaa, jos koulu on käyty loppuun. Ota vastuu nyt.
Niin no.. elätän itseni jo koska käyn koulun ohella töissä ja asun yksin.
Töihin lähdössä ei ongelmia, sillä ajattelen vaan etten pärjää ilman sitä rahaa jos en sinne mene.
Ap
Ootko mun sisko?
Nyt vaan otat itseäsi niskasta kiinni ja kouluun. Kyllä se siitä alkaa lutviutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no.. elätän itseni jo koska käyn koulun ohella töissä ja asun yksin.
Töihin lähdössä ei ongelmia, sillä ajattelen vaan etten pärjää ilman sitä rahaa jos en sinne mene.
Ap
Googlaa nettilukio. Voisi sopia sinulle. Lepäile tänään, maailma ei karkaa keneltäkään vaikka niin uskoteltaisiin. Aina on mahdollisuus uuteen starttiin. Tsemppiä ja jaksamista. Yritä syödä terveellisesti, napsi vitamiineja, laita jotkut jouluvalot että selviät pimeydestä.