Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lisäävätkö miehenne turvallisuutta ja vakautta elämäämme vai

Vierailija
24.10.2022 |

pikemminkin turvattomuutta ja epävakautta esim. päihteilyn, epäluotettamusta ruokkivan käyttäytymisen tai puheiden kautta?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sian jättäminen ainakin paransi elämänlaatua huomattavasti.

Vierailija
2/19 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vakautta. Silloin kun itse on ahdistunut tai surullinen, on ihana käpertyä hänen kainaloonsa ja tuntea miehen vahvat kädet ympärilläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tuo elämääni turvallisuutta ja vakautta, en kai minä muuten hänen kanssaan olisi!

Vierailija
4/19 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mieheni tuo elämääni turvallisuutta ja vakautta, en muuten edes olisi naimisissa hänen kanssaan.

Vierailija
5/19 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ja sen takia haluan olla sinkku. 

Vierailija
6/19 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on maailman ihanin ihminen. Turvaton olo olisi ilman häntä.

Vierailija
7/19 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää vakautta. Silloin kun itse on ahdistunut tai surullinen, on ihana käpertyä hänen kainaloonsa ja tuntea miehen vahvat kädet ympärilläni.

Miltä siltä miehestä tuntuu? Taas tuo sekoilee ja pitää nyt esittää vahvaa hänen vierellään,  että saa pildeä säännöllisesti.  

Vierailija
8/19 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on maailman ihanin ihminen. Turvaton olo olisi ilman häntä.

Miksi olisi turvaton olo tarkalleen? 

Vierailija
9/19 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olen seurustellut epäluotettavan ihmisen kanssa, nykyään osaan arvostaa luotettavuutta ja vakautta.

Vierailija
10/19 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää mieheni turvallisuutta ja vakautta.

Ei olla naimisissa, eikä mennä.

Pärjäisin kyllä myös ilmankin, koska olen hyvin itsenäinen nainen.

Vierailija
11/19 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun exäni oli ahdistunut tai surullinen niin se vaan raivosi ja pysyi kaukana, halaile nyt sit semmosta.

Vierailija
12/19 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mieheni tuo elämääni turvallisuutta ja vakautta, en muuten edes olisi naimisissa hänen kanssaan.

Mitä tämä tarkoittaa käytännössä? 

Vierailija
13/19 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun exäni oli ahdistunut tai surullinen niin se vaan raivosi ja pysyi kaukana, halaile nyt sit semmosta.

Miksi tuollaisen hullun kanssa olit tekemisissä?

Vierailija
14/19 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miestä kun haluan yksin asua.

Vierailija
15/19 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mukana tulee aina arvaamattomuus ja turvattomuus joka tavalla. Pidän siitä kun asiat sujuu ja elämä on rauhallista, tähän kuuluu kodin sisäinen turvallisuus ja taloudellinen vakaus. Ne ei kokemukseni mukaan onnistu jos taloudessa on mies.

Vierailija
16/19 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuollaisen hullun kanssa olit tekemisissä?

Oli se ainut hullu johon minulla oli jonkinlaisia mahdollisuuksia. Ihminen tekee hulluja asioita kun yksinolo ei tunnu kivalta.

Vierailija
17/19 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallinen mies on päihteetön, ja ainakin av:n perjantai-iltojen viestien perusteella se on harvinaisuus suomalaisissa parisuhteissa. Sunnuntai-iltana on taas riidat riidelty ja suklaalevyillä kaikki hyvitetty ja maanantaina taas uskotellaan että hyvä mies se on... Kunnes uusi perjantai koittaa.

Vierailija
18/19 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten mukana tulee aina arvaamattomuus ja turvattomuus joka tavalla. Pidän siitä kun asiat sujuu ja elämä on rauhallista, tähän kuuluu kodin sisäinen turvallisuus ja taloudellinen vakaus. Ne ei kokemukseni mukaan onnistu jos taloudessa on mies.

Ihanko oikeasti yleistät omat kokemuksesi tällä lailla? Ovatko kaikki miehet samanlaisia? Oma mieheni on erittäin turvallinen ja vakaa, mutta en kuvittele muiden olevan automaattisesti samanlaisia.

Vierailija
19/19 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on epäluotettava juoppo, mutta hänen kanssaan minulla on varmuus siitä, että jos joku muu tekee mulle jotain niin turpaan tulee. Paradoksaalista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän