Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hus on paska

Vierailija
24.10.2022 |

Järkyttävä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet paska.

T: Hus

Vierailija
2/13 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat olla oikeassa, mutta avaa nyt kuitenkin, mikä on saanut sinut kokemaan noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee parempi tai lopeta se väninä

Vierailija
4/13 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pas on huska.

Vierailija
5/13 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olet paska.

T: Hus

Yhyy

Vierailija
6/13 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, hus on talo. Skit on paska.

Vierailija
7/13 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itketä, en tavallisesti itke väärinkohtelusta, mutta tahallisista hoitovirheistä tai rikollisista teoista haluaisin rahallisen korvauksen, niinkuin kuuluisi. Muutama naislääkäri pitäisi passittaa vankilaan, koska ovat syyllistyneet vakaviin rikoksiin. Ai että mä nauttisin, varsinkin jos on pieniä lapsia, jotka jäisi itkemään yhyy missä äitiii, yhyy.

Vierailija
8/13 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kyseisillä äiti saastoilla on tarpeeksi vaikutusvaltaisia henkilöitä apuna. No saasta on saastaa vaikka ei kiinni jää. Ja onneksi jotkut muutkin tietää kun vain uhri.

Vierailija
9/13 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti kyseisillä äiti saastoilla on tarpeeksi vaikutusvaltaisia henkilöitä apuna. No saasta on saastaa vaikka ei kiinni jää. Ja onneksi jotkut muutkin tietää kun vain uhri.

Jep. Ei kannata jäädä kiinni vihaan tai katkeruuteen. Ne syö vain sua itseäsi. Tee elämästäsi niin hyvää kun se on mahdollista. Ei noi saastatkaan sua mieti, vaan ettei oma perse pala...

Vierailija
10/13 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan mieti mutta jaksaa juosta perässä. Niitä rumia naamoja kun ei mielellään kattele.

Vierailija
11/13 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan mieti mutta jaksaa juosta perässä. Niitä rumia naamoja kun ei mielellään kattele.

Joo oon huomannut saman. Naislääkäreiden naamat useimmiten kuin kirveellä veistetyt. Mut oon nii "hieno" kun oon lääkäri... just joo.

Vierailija
12/13 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen tärkeä"..."viisas", oikee "auktoriteetti".

Vierailija
13/13 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol. Olen vanhainkodissa töissä. Meillä lähti potilas VASEMMAN lonkan murtumaepäilyn takia lääkäriin. Se oli ulkorotaatiossa, jalka lyhentynyt ja kivulias. No. Hän tuli takaisin. Luimme lääkärin teksteistä miten OIKEA lonkka oli kuulemma murtunut... just joo taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi