Kysymys Tinderin miehille :)
Jos teillä lukee profiilissa "avoin kokeilemaan uutta" tai muuta vastaavaa niin onko tämä epäsuora vihjaus siitä että etsii seksiseuraa?
Vai olenko vain vainoharhainen :D?
Kommentit (25)
"Avoin kokeilemaan uutta" tarkoittaa sitä, että oma vaimo ei anna painaa kakkoseen niin kokeillaan josko naapurin pesällä pääsisi..
No kertokaas Tinder-tietäjät, löytyiskö sieltä seksiseuraa miehestä mulle (nainen) niin että aviomieheni on mukana muttei osallistu? Ei siis mitään miesten välistä. Se tykkäis katella mua toisen miehen kanssa mutta eipä tunnu tällaseen löytyvän miestä mistään. Ja olen siis nelikymppinen hoikka fiksu mukava siisti jne. nainen ja miehenikin ihan normaali, no vähän siis pervo mutta siitä ei tarvi välittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö tosiaan Tinderistä löydy nykyisin muuta kuin seksiseuraa????
Miksi sitten naiset siellä valehtelee? "En etsi seksiä"
No naiset nyt valehtelee aina.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ihan rehellisesti oikein ymmärrä tätä jauhantaa, että vain seksiseuraa. Toki sieltä saa myös seksiseuraa, mutta kyllä kaikki 30+ Iässä toisensa löytäneet pariskunnat ovat tavanneet tinderissä.
Nytkin on yhdet häät tiedossa, tapasivat tinderissä 1,5v sitten. Toki varmaan molemmat oli pitkään tinderissä ennen tuota ja useita lyhyitä virityksiä/yrityksiä takana. Mutta ei se nyt mahdotonta ole ja oikeastaan n. 40v ainoa tapa tavata ketään sinkkuja, kun töissä, harrastuksissa, kadulla jne. kukaan enää ketään iske, kun kaikki olettaa kaikkien olevan jo varattuja.
Enemmistö "uusista" pariskunnista omassa tuttavapiirissäni ovat tavanneet nimenomaan Tinderissä.
Tokihan siellä Tinderissä myös roikkuu paljon porukkaa vuodesta toiseen, mutta nämä ihmiset ovat valtaosin ääliöitä jotka eivät oman kyvyttömyytensä vuoksi pysty itselleen naista/miestä hankkimaan.
Tein tässä av palstan neitokaisille just videon.
T: 20v Ykä 😎
vuonna 2004 syntynyt ykä.