Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valoletkut on kamalia, oi säästäkää naapurinne niiltä, ellette asu omakotitalossa korven keskellä...

Vierailija
03.11.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettävintä tässä on sellainen asia, että mulla on itsellänikin ollut joskus sellainen. Silloin kun se tuli markkinoille! Luojan kiitos tajusin pitää sitä vain yhden talven.

Vierailija
2/10 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hävettävintä tässä on sellainen asia, että mulla on itsellänikin ollut joskus sellainen. Silloin kun se tuli markkinoille! Luojan kiitos tajusin pitää sitä vain yhden talven.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun muistutitte....

Pitääkin hilppasta kaupoille etsimään lisää noita mainioita letkuja - tarttis kietoa koko talo siihen. Saisivat naapuritkin valoa joulunodotukseensa.

Vierailija
4/10 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattuvat putoamaan...

Vierailija
5/10 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillain amerikan tyylillä :) olis aikas ihana. ja onneksi asun ok-talossa voin kietoa vaikka oman pääni ympärille letkua jos jonkinmoista ;p

Vierailija
6/10 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsisi itseäni hirveesti, jos mun ikkunassa tai parvekkeella vilkkuis koko ajan.

Vierailija
7/10 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sillain amerikan tyylillä :) olis aikas ihana. ja onneksi asun ok-talossa voin kietoa vaikka oman pääni ympärille letkua jos jonkinmoista ;p

Vierailija
8/10 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan itsekin värillisiä valoja parvekkeelleni.

Vierailija
9/10 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan se haittaisi, jos naapurin puolelta näkyisi vilkkuvalot meidän ikkunaan. Siitä tulisi pää kipeäksi! *vilk* *vilk* *vilk* *vilk*...

Vierailija
10/10 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi naapuri oli kerran vetänyt rastin ikkunansa poikki sellaisella. Mikäköhän idea siinäkin oli...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän