Itketkö usein " kunnolla" ?
Joku täällä ihmetteli, mikä on kun ei naura koskaan kunnolla...
Minä taas olen miettinyt, onko normaalia (mitä se sitten tarkoittaakaan) kun ei koskaan itke kunnolla? " Koskaan" tarkoittaa tässä tapauksessa ainakin paria vuotta. Tänä aikana olen esimerkiksi ollut raskaana ja saanut toisen lapseni, eli voisia ajatella että itkuherkässä tilassa väsymyksestä ja hormonaalisista tekijöistä johtuen. Mutta ei - en vaan ole itkenyt sellaista kunnollista, tyhjentävää itkua.
Usein tulee kyllä ns. tippa linssiin noita lapsia katsellessa jne. mutta esimerkiksi väsymystäni en pura itkemällä.
Minäkin koen tuon nauramattomuus -ketjun aloittajan tavoin, että ainakin osaltaan johtuu lapsuudenkodista, jossa ei juuri tunteita näytetty.
Miltä tämä teistä kuulostaa, kuinka usein itkette kaikki murheet ulos?
Kommentit (5)
Tosin en ole pitkään aikaan täysillä kunnolla itkeä vollottanut, vaan parin itkunpyrähdyksen jälkeen nielen kyyneleeni :)
Mutta kyllä itken jos itkettää. Se helpottaa.
Jokaisen pitäisi silloin tällöin itkeä kunnolla.
nykysin useammin.. menkkojen aikana olen jotenki herkkä..
Lapsuudessani ei kotona tunteita näytetty, silti olen tälläinen ;) Tosin olen tunteellinen ihminen ja näytän sen helposti. Se helpottaa!
Meillä on ollut vauvayritystä päällä jo kuukausia ja itken joka kuukautisten alkupäivinä ihan vuolaasti. *sniff*
vaikka nykyään ehkä vähän harvemmin kuin ennen