Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itketkö usein " kunnolla" ?

Vierailija
03.11.2006 |

Joku täällä ihmetteli, mikä on kun ei naura koskaan kunnolla...

Minä taas olen miettinyt, onko normaalia (mitä se sitten tarkoittaakaan) kun ei koskaan itke kunnolla? " Koskaan" tarkoittaa tässä tapauksessa ainakin paria vuotta. Tänä aikana olen esimerkiksi ollut raskaana ja saanut toisen lapseni, eli voisia ajatella että itkuherkässä tilassa väsymyksestä ja hormonaalisista tekijöistä johtuen. Mutta ei - en vaan ole itkenyt sellaista kunnollista, tyhjentävää itkua.

Usein tulee kyllä ns. tippa linssiin noita lapsia katsellessa jne. mutta esimerkiksi väsymystäni en pura itkemällä.

Minäkin koen tuon nauramattomuus -ketjun aloittajan tavoin, että ainakin osaltaan johtuu lapsuudenkodista, jossa ei juuri tunteita näytetty.

Miltä tämä teistä kuulostaa, kuinka usein itkette kaikki murheet ulos?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka nykyään ehkä vähän harvemmin kuin ennen

Vierailija
2/5 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en ole pitkään aikaan täysillä kunnolla itkeä vollottanut, vaan parin itkunpyrähdyksen jälkeen nielen kyyneleeni :)

Mutta kyllä itken jos itkettää. Se helpottaa.

Jokaisen pitäisi silloin tällöin itkeä kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykysin useammin.. menkkojen aikana olen jotenki herkkä..

Vierailija
4/5 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessani ei kotona tunteita näytetty, silti olen tälläinen ;) Tosin olen tunteellinen ihminen ja näytän sen helposti. Se helpottaa!

Vierailija
5/5 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut vauvayritystä päällä jo kuukausia ja itken joka kuukautisten alkupäivinä ihan vuolaasti. *sniff*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän