Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö 8v pääsi kello 13.00 koulusta, mutta ei ole tullut vieläkään kotiin vaikka kotimatka on vain noin 500 metriä.

Vierailija
21.10.2022 |

Mitä pitäisi tehdä? Kävin jo huutelemassa tyttöä ovelta, mutta vastausta ei kuulunut. Puhelimeen hän ei vastaa. Mies on työmatkalla ja minä kolmisin kotona 5v ja 3v poikien kanssa, ei heitä voi jättää kaksin kotiin että lähtisin etsimään tyttöä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma ois ollu mennä päiväkävelylle ja isosiskoa vastaan klo 13?

Vierailija
22/29 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tämä ei ois provo niin kyllä olisin soittanu jo poliisit oman lapsen ollessa kyseessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Itse olisin ollut jo yhteydessä lapsen opettajaan, rehtoriin ja poliisiin. Opettajaa ja rehtoria olisin pyytänyt lähettämään Wilma-viestit asiasta, jos luokalla ei ole yhteistä vanhempien viestiketjua Wilmassa. Soittanut joka ikiselle lapsen kaverin vanhemmalle ja pyytänyt välittämään tietoa.

Olisin myös soittanut sille miehelle: ei ole kiva herätä huomenna, jos oma lapsen katoaminen onkin lööpeissä.

Ja ne pienemmät lapset olisin laittanut ratkaisuin jo tunteja sitten, antanut tarvittaessa mussuttaa pullaa ja olisin kulkenut koulumatkaa ja huudellut lasta siellä.

Vierailija
24/29 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,otahan lääkkeesi.

Vierailija
25/29 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yllättäen" ap ei ole enää kommentoinut.

Vierailija
26/29 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis ensimmäisenä mulla mieleen vaan kirjotella avlle asiasta. Soittelut, itse etsintä ja tarvittaessa poliisi.

Vierailija
27/29 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipi,hipi,hei,hei.....

Nyt aloitan dokaamisen kaverin kanssa.

Ensin kotona muutama ja sitten baariin iskemään naisia

Voi että tulee hauska ilta.

Vierailija
28/29 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli menny kylään kerran tunneiksi ilmoittamatta uudelle kaverille, onneksi sen kamut tiesi tämän kaverin kodin, sieltähän se löyty trampoliinilta. Nykyään ei saa mennä mihinkään ilman lupaa. Tässä tapauksessa oli hyvä, että kaikki tiesivät missä muut koulukamut asui.

Vierailija
29/29 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma mitasta, jospa se onkin 550 metriä?

Huuda kovempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän