Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työsuhteeni on päättymässä. Kannattaako paljastaa työpaikan tutulle ihastus?

Vierailija
20.10.2022 |

Minulla on päättymässä työsuhde. Olen ollut jo pitkään ihastunut työpaikallani erääseen henkilöön, sellaiseen rauhalliseen nörtihtävään tyyppiin, mutta en ole viitsinyt tehdä aloitetta, ettei henkilölle tule kiusallista oloa.

Kannattaako lähestyä, jättää vaikka joku viesti sinä päivänä, kun siirryn toiseen paikkaan? Ja jos kyllä, niin mikä olisi kaikista neutraalein ja ei-ahdistavin tapa ilmaista kiinnostus? En halua missään nimessä aiheuttaa toiselle ahdistusta tai mitään muutakaan, mikäli hän onkin vaikkapa varattu tai ei muuten vain ole kiinnostunut minusta.

Itse ajattelin, että jos jättäisin hänelle vaan viestin, että tässä on numeroni ja mikäli hän haluaa joskus lähteä vaikka kahville, niin voi siinä tapauksessa ottaa yhteyttä. Ja että muussa tapauksessa mukavaa jatkoa ja tsemppiä työkuvioihin :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa just hyvältä. Hän saa rauhassa itsekseen toipua järkytyksestä ja miettiä mitä tekee.

Muista että hän saattaa silti olla varattu vaikka ottaisikin suhun yhteyttä. Älä oleta mitään, puhu.

Vierailija
2/8 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ,ihana tuo heippalappu-idea! Tuollaisesta tervehdyksestä ei kukaan ainakaan voi kiusaantua. Jos itselleni joku jättäisi tuollaisen lapun, niin ilahtuisin riippumatta siitä kiinnostaisiko lapun jättäjä itsenäni vai ei.

Jos olisin kiinnostunut takaisin, niin olisin tosi hyvilläni että toinen osapuoli teki aloitteen. Jos taas en olisi kiinnostunut, olisin silti yhteydessä lapun jättäjään, kertoisin etten ole romanttisessa mielessä kiinnostunut, mutta että arvostin elettä.

Tsemppiä sinulle, Ap! Olen itse nainen ja näissä asioissa tosi nössö (vaikka muuten aika rohkea olenkin). Ole sinä rohkeampi niin ei tarvitse vanhana katua! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista jo tähän mennessä :)

Vierailija
4/8 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni on parempi idea ihan ottaa asia puheeksi livetilanteessa kuin jättää jokin etäinen ja hämmentävä lappu johon on liian helppo jättää vastaamatta tai toisaalta jollekin voi olla liian korkea kynnys ruveta vastaamaan: kun otat asian puheeksi ja ikäänkuin puoliväksin "uit liiveihin" / housuihin tm, hänen on pakko reagoida ainakin jotenkin, vaikkakin ehkä pienen "selkiintymisen" ja "itsensä kokoamisen" jälkeen.

Kirjoituksesi - Ap - oli niin rehellinen ja kiinnostuksen kohteenkin huomioonottava, että haluan kannustaa: puheille vaan! Ei se rauhallisenpuoleinen nörttimieskään asiallisen naisen asiallisesta kutsusta rikki mene. Kenties hän itsekin aprikoi mielessään, miten voisi ottaa puheeksi että häntä kiinnostaisi "lähentyä" kanssasi - mutta et ole vain huomannut sitä: ja hän on saattanut hyvinkin huomata Sinusta kiinnostuksesi, ja on "nörtihtävyydestään" huolimatta tarkkasilmäinen, joten: asia puheeksi vaan!

Vierailija
5/8 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taputat poskelle lähtiessäsi ja sanot "soitellaan".

Vierailija
6/8 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän olisi kiinnostunut sinusta, olisit sen pitkän työsuhteesi aikana huomannut.

Vierailija
7/8 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nörttimieskin mielellään käyttää ihastunutta naista hyväkseen.

Vierailija
8/8 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän olisi kiinnostunut sinusta, olisit sen pitkän työsuhteesi aikana huomannut.

Ei välttämättä, mikäli on tosi ujo!