Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hgin jäähalli, millainen paikka konsertin kannalta on

Vierailija
20.10.2022 |

Permanto A-lohko rivi 2?

En ole ikinä paikassa käynyt ja nyt olisin keikalle menossa, lippuja ei ainakaan kalliimpaa tasoa edes ollut myynnissä...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/11 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin virtuaalikierroksen kautta katsoa, mutta ei kyllä avannut asiaa yhtään...

Eikös permanto ole se alue siinä heti lavan edessä, ne olisi nyt kai sitten istumapaikkoja, ei niitä sivulla olevia alueita?

Ap

Vierailija
4/11 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Permanto on lavan edessä, seisomatilaa, ei varattuja paikkoja, yleensä. Sun tapauksessa vissiin siellä on istumapaikat silloin, jos permanto on jaettu lohkoihin ja paikkoihin?

Vierailija
5/11 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Permanto on lavan edessä, seisomatilaa, ei varattuja paikkoja, yleensä. Sun tapauksessa vissiin siellä on istumapaikat silloin, jos permanto on jaettu lohkoihin ja paikkoihin?

Olen kyllä siinä käsityksessä, että istumapaikan varasin..

Lipussa lukee seuraavaa;

Katsomo

Permanto

Sisäänkäynti

A-lohko

Rivi

2

Ja sitten vielä paikan numero.

Ap

Vierailija
6/11 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran tänä vuonna ollut ja niillä kaikilla keikoilla permanto oli tuolitonta aluetta, jossa sai vapaasti liikkua. Kai tuo menettelee, jos kaikki istuvat, mutta ei sieltä kyllä mitään näe, jos edessä joku seisoo. 

Vierailija
7/11 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muutaman kerran tänä vuonna ollut ja niillä kaikilla keikoilla permanto oli tuolitonta aluetta, jossa sai vapaasti liikkua. Kai tuo menettelee, jos kaikki istuvat, mutta ei sieltä kyllä mitään näe, jos edessä joku seisoo. 

Erikoista, jos "tuo vain menee", koska kalliimpia lippuja ei edes ollut saatavilla..

Ap

Vierailija
8/11 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
9/11 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valkkasin aikanaan hyvän penkin konserttiin Hartwall-areenalla. Sattuneista syistä keikka siirtyi jäähalliin, ja uusi paikka oli kolmosriviltä. Kahdelta alemmalta riviltä ei kai nähnyt permannolla olevien ihmisten yli, ja ihmiset alemmilla riveillä seisoivat ja peittivät meidän näkymät. Koin kyllä itseni vähän petetyksi, kun konsertista ei oikein voinut nauttia. Jäähallissa ei ilmeisesti saa rakennettua tarpeeksi korkeaa esiintymislavaa, joka takaisi hyvät näkymät  kaikille.

Vierailija
10/11 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin siitä permannolta näkee ja varsinkin kuulee kuin niistä sivu- ja takakatsomoista. Ihan lavan edessä on rivi 2 tietenkin. Itse tykkään olla vähän taaempana. Menetkö Bonamassaan?

Vierailija
11/11 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akustisesti painajainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan