Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä psykoosilääke, jossa vähän haittavaikutuksia?

Vierailija
20.10.2022 |

Oletko töissä, sairaslomalla jne.? Multa Olanzipin purettu pois. Mutta tuntuu, että täytyy ottaa uudelleen käyttöön. Ahdistaa, sosiaalisten tilanteiden pelko, toimintakyvyttömyyttä, mielihyvätuntemukset kadonneet, mikään ei tunnu miltään. Jostain luin, että Olanzipin aiheuttaa noita jälkimmäisiä oireita. Mulla sairausloma lopussa. Skitsofrenia todettu vuosi sitten. Onko mahdollisuus kuntoutustuelle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan yksilöllistä mitä haittavaikeuksia eri lääkkeillä tulee. Kokeilemalla se selviää. Miksi sinulla on purettu olanzapin? Psykiatrinen lääkäri arvio ensin, että oletko työkykyinen ja jos et niin tekee kuntoutustuki hakemuksen.

Vierailija
2/8 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrtti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu psykopaattien kanssa vaan väittelen heitä vastaan kuolemaani saakka työkyvyttömyyselääkkeelläni.

Kunnioitan mielenvikaisia pelkästään jotka tarvitsevat mielialalääkkeitä, kuten minä, kyllä

Zyprexaa tekisi nyt mielihis, mut ei se niin nuugaa oo

Vierailija
4/8 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrtti.

Itsekasvatettu aurinkoenergia on parempi.

Harvoin sitä saa kadulta aurinkoenergiakukkaa.

En tykkää feministisestä hajusta jota lähtee minun poikuudesta, ilmeisesti ihmiset kasvattaneet minulle jotain mikä ei kuulu minulle vaikka olen sanonut että en tiedä, eikä minua kiinnosta. Jos ei ymmärretä ei sanaa niin ihmiskuntaa voi kohtaa katastrofi

Vierailija
5/8 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran testannut Abilifyä päivän, se on olo jotenkin tosi epämukava. En oo kyennyt jatkamaan. Kokeilin vaan jos olis ollut jotain hyötyä ihan mielialaan ja toimintakykyyn (sosiaalinen fobia) mut aina jää yhteen päivään yrittämiset.

Vierailija
6/8 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on Latuda. Muuta sivuvaikutusta ei ole, että nukuttaa. Otankin sen illalla, jotta pääsen ajoissa nukkumaan.

Vierailija
7/8 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan yksilöllistä mitä haittavaikeuksia eri lääkkeillä tulee. Kokeilemalla se selviää. Miksi sinulla on purettu olanzapin? Psykiatrinen lääkäri arvio ensin, että oletko työkykyinen ja jos et niin tekee kuntoutustuki hakemuksen.

Vaihdettiin piristävään lääkkeeseen. Söin sitä 4 päivää ja olin unelias. Nuokuin sohvalla koko päivän. Jätin pois senkin. Nyt tuntuu, että psykoosia yrittää välillä päälle./ ap

Vierailija
8/8 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulli

Ei kiinnosta. / ap