Kokemuksia Lidl-kaupoista ostetuista urheilutekstiileistä, -kengistä tai liikuntavälineistä?
Onko teillä hyviä vai huonoja kokemuksia Lidl-kaupoista ostamistanne urheilutekstiileistä, -kengistä ja liikuntavälineistä? Minä ostin pitkät juoksutrikoot, mutta ne ovat aivan liian lyhyet ja näyttävät siksi naurettavilta. Lidleissä myytäviä juoksukenkiä en ole uskaltanut ostaa. Tarvitsisin kahvakuulan, mutta Lidlissä myytävät kahvakuulat eivät vaikuta laadukkailta. Edullisiahan Lidlin hinnat ovat, joten minua kiinnostaisi kuulla teidän kokemuksianne Lidl-kauppojen kuntoiluun liittyvistä tuotteista.
Kommentit (27)
Lenkkarit olivat muovisen tuntuiset ja hiostavat, en tykännyt. Samoin tekninen paita häviää Stadiumin omalle merkille. Sen sijaan urheiluliiveistä tykkäsin, ne ovat olleet hyvät ja kestäneet käytössä erinomaisesti.
Urheilutrikoot, -liivit ja -paidat ovat olleet minulle melko kestäviä. Yhdet trikoot olivat, jotka jalkaan vedettäessä riksahtelivat ja saumat katkesivat (ei ollut liian pienet vaan itseasiassa koon liian suuret). Tekniset takit eivät sitten mielestäni ole kovin hyvää laatua; puolisolla ratkesi molempien hihojen saumat ja omastani ihan ratkesi kangas. Ehkä kannattaa kaupassa testata vaatetta vähän vetelemällä kangasta eri suuntiin, niin huomaa kyllä jos saumat alkavat antaa periksi.
Teknisiä Crivit-paitoja olen ostanut ja käyttänyt ja todennut, että halvallakin voi saada ihan käypää tavaraa. Hikipaitojen ei kai ole tarkoituskaan kestää isältä pojalle, mutta kyllä Lidlistä ostamani vermeet ovat kestäneet sitä viikoittaista hikoilua ja jatkuvaa pesemistä muutaman vuoden menemättä miksikään. Voin suositella.
Lapselle olen ostanut leggareita yms. vaatteita, mutta harmi ettei pääse kokeilemaan. Olen sitten ostanut kokoa liian isoja ja ne olleet hyviä. Kulkee ihan koulussakin noissa urkkahousuissa ja ne ohuet lutkut meni heti rikki, mutta itse urheiluhousunimellä olleet kestää hirmu hyvin. Osa malleista hyviä ja osa ei muissa vaatteissa. Ja urkkarintaliiveistä tyttö tykkää myös.
Vierailija kirjoitti:
Näin Lidlin hyllyssä kahvakuulan, jonka sisälle on tarkoitus laittaa vettä painoksi. Toimiikohan idea käytännössä?
Eivät toimi, koska niitä kuulia ei saa riittävän painaviksi. Parin kilon kuulasta ei ole hyötyä yhtään kenellekään sellaiseen harjoitteluun, mihin kahvakuula on tarkoitettu.
Itse olen kirppikseltä ostanut lidlin kuoritakkeja pari. Ne ovat olleet tietysti sitten käytettyjä, mutta edelleen pitävät vettä. Näin ainakin niistä on hyvä kokemus. En tosin tiedä myyvätkö enää tälläisiä takkeja. Voisin jopa uutena nyt ostaa jos siellä tälläisiä olisi.
Tekstiilit ovat olleet erinomaisia. Hinta-laatu -suhde huomioiden ovat ilmiömäisiä.