Kepu iskee taas! Diesel-autoilijoita kuritetaan lisää, verot nousevat tammikuussa
Kiitos vaan kepulaiset, että mahdollistatte ahneudellasi tämän vihervasemmistolaisen menon.. :/
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/c70b93de-a394-452d-86ef-2bc43108…
Kommentit (39)
Miten tämä niinku kepuun vain liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan kepun vuoksi tämä vihervasemmistolainen hallitus on mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Liikenneministerihän on demari.
Ilman kepun ahneutta tätä hallitusta ei olisi koskaan syntynyt.
Saarikko tarvitsee hillopurkkiansa ja pitää siitä kiinni viimeiseen asti. Huhtikuussa alkaen kun joutuu itse ostamaan hillonsa.
Vierailija kirjoitti:
Saarikko tarvitsee hillopurkkiansa ja pitää siitä kiinni viimeiseen asti. Huhtikuussa alkaen kun joutuu itse ostamaan hillonsa.
Lienee ottanut päivän kuudennen kampaviinerinsä kun saa kurittaa kansaa.
FAKTAA:
"Kepu on turhaan yrittänyt toistella, että ilman sitä tilanne olisi vielä pahempi. Totuus on kuitenkin se, että ilman keskustaa ei olisi koko nykyhallitusta."
Lähtee taas 2% kannatuksesta pois.
Kaivavat itselleen annikan johdolla niin syvää kuoppaa, että sinne häviävät onneksi
Vierailija kirjoitti:
Keskustan täytyy todella vihata maaseudun asukkaita, kun haluavat heille pelkkää pahaa.
Annikakin vihertää jo kokonsakkin puolesta ..
Vierailija kirjoitti:
Lammas ei lue uutisia, vaan seuraa somessa jossa kaikki koristellaan mukavaksi.
Eikös se väliaikainen noin 15ct alennus siitä väliaikaisesta bio velvoitteen laskusta tule samaan aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Liikenneministerihän on demari.
Tämä kykyhän huuteli, että polttoaine maksaa saman hallituskauden lopussa mitä se oli ennen sitä. Ja miten kävikään???
Demarit tätä hallitusta johtavat ja heidän johdollaan mm tämä päätös on tehty.
Mukava korotus, kun sähkönhinta nousee samalla.
Vierailija kirjoitti:
Annikaa odottaa joku mukava palkkainen johtajan paikka sotehimmelissä...
Vierailija kirjoitti:
Mukava korotus, kun sähkönhinta nousee samalla.
Älä ny tytöthän ovat kääntäneet kaikki kivet, että saataisiin hinnat 😂😂
Keskustan täytyy todella vihata maaseudun asukkaita, kun haluavat heille pelkkää pahaa.