Miltä tuntuisi jos monivuotisen valehtelun ja kiusaamisen ansiosta
Saisit jonkun menettämään lapsensa huoltajuuden?
Minkälaiset olisivat fiiliksesi?
Kommentit (10)
Mä oon valitettavasti tehnyt niin. Nyt kadun sitä syvästi. Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢
Ap
Varmaan olisin aika sekaisin ja hyvilläni koska olisin hullu
Ap jos tämä on totta, niin tee se mikä on oikein. Paljasta tekosi ja yritä korjata aiheuttamasi paha. Pyydä anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon valitettavasti tehnyt niin. Nyt kadun sitä syvästi. Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢
Ap
No jatka sitten sitä huonosti voimista, olet aiheuttanut viattomalle lapselle pysyviä traumoja ja ahdistus sekä pelkotiloja, ehkä pilannut sen hermoston täysin. Et sä ole kellekään aikuiselle kostanut vaan ihmiselle joka ei tajua tästä maailmasta vielä puoliakaan. Halusit viedä siltä ainoat ihmiset jotka on ollut sillä sen elämän alusta asti. Ja sun mt ongelmat ei ole mikään selitys, olet vain ihmisenä täysi paska.
Siis olet valehdellut ja kiusannut jotain toista vuosia, jonka vuoksi joku menettänyt huoltajuuden ja nyt muka kadut?
Joopa joo...
Sunlaiset tyypit ehkä hetken katuu ja jatkaa samaa pa s kaa vuodesta toiseen kun ette muuta osaa
Ettet ole ihminen vaan ihmisen irvikuva.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Provohan tämä , mutta jos olisikin totta niin vähintä mitä voisit tehdä olisi hypätä kaivoon.
Ihmiset raiskaa, lapsiakin ihan rutiinilla. Pahoinpitelee ja tappaa.
Onko epäuskottavaa, että joku toimisi noin? Siinä on vielä tosi pieni kiinnijäämisriski, ja vaikka jäisikin tulee vaan soosoo.
Siis kysyt mitä niin kuin, että olisiko joku niin sairas päästään että satuttaisi jotain lasta ja veisi siltä kodin ja vanhemman?