Kenen viereen istut julkisessa liikennevälineessä?
Jos ei vapaata kahden paikkaa ei ole, kenen viereen istut? Valitsetko paikan sen vierustoverin perusteella vai pelkän sijainnin? Miksi?
Kommentit (27)
Sen joka haisee pahalle ja on eniten humalassa.
N23
Istun sille paikalle joka on lähempänä ovea josta aion poistua, istui siinä vieressä sitten kuka tahansa
Sijainti on silloin aika ratkaiseva.
Mahdollisimman lähellä ovea.
Toisinaan en istu kenenkään viereen vaan jään seisomaan, jos seisomatilaa on.
Sen jolla on puristeltavimmat tissit ja nipisteltävin prse.
-Setämies
Naisen en halua mitään reisikosketuksia miehen kanssa. Sellaisen joka näyttää siltä ettei haise pas kalle ja sipulihielle.
Yleensä hoikan ja siistin näköisen keski-ikäisen viereen, sillä niistä vähiten häiriötä ja tilaa istua. Iäkkäämmät alkavat usein rupatella jotain ja nuoremmat taas ei osaa sanoa jäävänsä vaan rynnivät päälle.
Ensimäisen vapaaseen istuma paikkaan. Jos henkilö haisee tupakalle tai viinalle. Vaihdan heti paikkaa.Tai jään sovinolla seisomaan?
Siihen, missä on tilaa näppärimmin.
M56
Valitsen hajun perusteella. Kaikki partavedessä ja parfyymissä kylpeneet kierrän kaukaa, samoin cyrrynhajuiset, hikiset ja juopuneet tietenkin.
Hoikimman viereen, karmeaa kun välillä joillekin ei meinaa riittää edes kaksi penkkiä :(
Vierailija kirjoitti:
Sen joka haisee pahalle ja on eniten humalassa.
N23
Odotatko että sammuu ja saat ryöstettyä sen kamat?
Yleensä naisen viereen. Istun vielä niin, että olen tiukasti kiinni hänessä.
Minäkin olen tässä sitä mieltä, että värillä, iällä tai sukupuolella ei ole väliä, mutta on kolme ryhmää joiden viereen en istu.
-selvästi mielisairaat
-aineiden väärinkäyttäjät
-todella ylipainoiset.
Näiden kanssa tulee tavalla tai toisella ongelmia matkustaessa.
Sille vapaalle paikalle joka "osuu kohdalle".. Enpä julkisia minään parinvalinta paikkoina katso niin ei hirveästi kiinnosta onko vieressä joku uraohjus, spurgu tai ylipainoinen. Toki, jotkut ihmiset yksinkertaisesti haisevat niin hirveälle että tulee vaihdettua paikkaa jos sellainen jostain vapautuu.
Menen laihimman mahdollisen viereen ettei vahingossakaan vaan kosketa toisiimme
Sijainti ja miten paikalla on tilaa eli sen pienimmän viereen yleensä.
Mielummin bussin etuosaan ja naisen viereen, jos sattuu olemaan vapaa paikka. Liikuntavaikeuksien vuoksi, minun on usein vaikea mennä taakse ja päästä joustavasti ulos.
Sijainti ensisijainen, toissijaisena en istu isokokoisten ihmisten viereen jolloin ei mahdu itse kuin puolikkaalla peffalla istumaan.